عوارض خطرناک قطع رابطه جنسی

عوارض خطرناک قطع رابطه جنسی

همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.

برقراری رابطه جنسی و زناشویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر آن روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.

همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.

 

تحریک جنسی همسر

بیشتر مضطرب خواهید شد

در واقع، ارتباط جنسی به تخلیه انرژی درونی کمک می‌کند. محققان اسکاتلندی در مطالعات خود دریافتند افرادی که از برقراری ارتباط جنسی امتناع می‌ورزند، در مقابله با شرایط استرس‌زایی مانند سخنرانی‌های عمومی، در مقایسه با کسانی که در طول هفته چندین بار ارتباط جنسی داشته‌اند عملکرد ضعیف‌تری دارند. مغز در جریان رابطه جنسی، اندورفین و اکسی توسین ترشح می‌کند. این ترکیبات شیمیایی باعث آرامش درونی شما می‌شوند.

 اختلال در نعوظ

احتمال اختلال در نعوظ در مردانی که به طور مرتب رابطه جنسی ندارند دو برابر مردانی است که به طور مرتب و حداقل یک بار در هفته رابطه جنسی دارند.
بر اساس تحقیقات انجام شده،آلت تناسلی مردان مانند ماهیچه است و هر چه از آن بیشتر استفاده شود ، قدرت این ماهیچه بیشتر می‌شود و به همین ترتیب در صورت عدم استفاده از آن ، قدرت آن کاهش می‌یابد و احتمال اختلال در نعوظ بالا میرود.

 

 شهوت جنسی زیاد اگر همسرتان شهوت جنسی زیاد دارد حتما ببینید

 کاهش رابطه جنسی با مشکل قلبی

یکی از اصلی ترین عوارض توقف رابطه جنسی برای زنان و مردان ایجاد ضعف در قلب است. از آنجایی که رابطه جنسی یک فعالیت جسمی مفید تلقی می شود قلب بدین وسیله به نوعی ورزش می کند .

جالب است بدانید مردانی که در طول هفته بیشتر از دو بار رابطه جنسی سالم داشته باشند خطر حمله ها و بیماری های قلبی را در خود تا حد قابل توجهی کاهش داده اند.

انزال زودرس و نعوظ بعد از کاهش رابطه جنسی

در توصیف این گزینه باید گفت بررسی ها ثابت کرده اند افرادی که به طور طبیعی در هفته بیش از یک مرتبه رابطه جنسی داشته باشند از نعوظ و انزال دیررس در امان خواهند بود . به طبع اگر رابطه زناشویی با وقفه طولانی تری تکرار شود نعوظ را نیز تشدید خواهد کرد.

ضعیف شدن بدن در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا بعد از توقف رابطه جنسی

با توقف رابطه زناشویی بدن در برابر میکروب ها ضعیف تر خواهد بود و سریعتر بیماری را به خود راه خواهد داد به خصوص ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا . محققان دانشگاه “ویل بیر” در پنسیلوانیا دریافتند که افرادی که هفته ای ۲ مرتبه رابطه زناشویی دارند بدن مقاوم تری در برابر ویروس ها خواهند داشت.

کم‌کم با شریک زندگی‌تان غریبه می‌شوید

ممکن است کم‌کم درباره‌ی رابطه‌ای که با عشق‌تان دارید احساس عدم امنیت داشته باشید. به همین دلیل، آدم‌های دیگر برای‌تان جذابیت بیش‌تری پیدا می‌کنند. این را به عنوان نشانه‌ای بدانید که داشتن رابطه‌ی جنسی سالم در زندگی مهم است.

دیواره‌های واژن‌تان ضعیف‌تر می‌شوند

داشتن رابطه‌ی جنسی می‌تواند به نوعی تمرین کگل باشد. بنابراین حتی اگر رابطه‌ی جنسی ندارید، یادتان باشد که به طور روزانه تمرینات کگل را انجام بدهید. انجام این تمرین بسیار مهم است!
عزت نفس‌تان جریحه‌دار شده‌است
ممکن است احساس کنید جذابیت کم‌تری دارید و بیش‌تر اندوهگین هستید. اعتقاد بر این است که مایع منی دارای ویژگی ضد افسردگی است. استفاده از کاندوم نیز می‌تواند همین واکنش‌های منفی را داشته باشد.

 

منابع : الو دکتر / خبر داغ / نمناک

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.