طلاق ابوالفضل پور عرب و ناگفته هایی از زندگی او

ابوالفضل پورعرب ، جدایی ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پور عرب، بازیگر سینما و تلویزیون 

ابوالفضل پور عرب هر چند نخستین بار در نقش کوتاهی در فیلم زخمه ظاهر شد اما ورود او به سینما را باید از ۱۳۶۹ و بازی در فیلم عروس برشمرد، ابوالفضل پور عرب به عنوان جوان اول فیلم‌های دهه ۷۰ نقش‌های زیادی را بازی کرده است.
ابوالفضل پورعرب روز جمعه مهمان برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور شد و درباره دلیل جدایی ناگهانی اش از سریال شهرزاد صحبت کرد.
دلیل جدایی ابوالفضل پورعرب از شهرزاد چه بود

برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور روز جمعه ۲۰ مردادماه ۹۶ در حالی روی آنتن شبکه شما رفت که میزبان مهرداد میناوند و ابوالفضل پورعرب بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بود.ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب در این برنامه به شایعه اختلاف با حسن فتحی و گروه شهرزاد خاتمه داد.

ابوالفضل پورعرب از دلیل جدایی اش از شهرزاد گفت

آرش ظلی پور مجری برنامه من و شما از ابوالفضل پورعرب درباره جدایی اش از سریال شهرزاد پرسید و گفت :این درست است که شما سر سریال شهرزاد با آقای فتحی دلخوری پیدا کردید و این باعث شد فیلمنامه را تغییر بدهند و شما را یک جای داستان بکشند و حذف کنند؟

ابوالفضل پورعرب در پاسخ آرش ظلی پور و اختلاف با حسن فتحی و گروه شهرزاد گفت :اصلا ماجرا اینگونه نبود ، شهرزاد یک قصه بسیار خوب داشت اما تغییر کرد و من آن قصه ای را که خوانده بودم با این ماجرا فرق داشت ، عذرخواهی کردم و آمدم بیرون و اصلا مشکلی بین ما نبود.

همچنین بخوانید : همه اخبار و حواشی سریال شهرزاد

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب بازیگر سریال شهرزاد

در داستان اصلی آنجایی که من تیر میخوردم زمانی که میخواستند تیر خلاص را به من بزنند من بلند میشدم و تیری شلیک میکردم و میرفتم . حتی ما این سکانس را هم ضبط کردیم اما زمانی که ماجرا تغییر کرد من اعلام کردم که از این تغییر راضی نیستم و از آقای فتحی و گروهش خداحافظی کردم.

ابوالفضل پور عرب همچنین در فیلم دزد و نویسنده به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است. به خاطر بازی در فیلم عروس در جشنواره نهم فیلم فجر خوش درخشید و در جشنواره پیونگ یانگ (۱۳۷۳) جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفت. ابوالفضل پور عرب در سال ۱۳۷۵ و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مردی شبیه باران جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

منبع: نمناک

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.