زیدان: من مسئول همه ناکامی های رئال هستم


زیدان: من مسئول همه ناکامی های رئال هستم

اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها مسئولیت افت تیمش در فصل جاری و فاصله گرفتن آن از بارسلونا در جدول رده‌بندی لالیگا را پذیرفت.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه آس، زین‌الدین زیدان در مصاحبه با شبکه RTL فرانسه درباره مسائلی از جمله افت رئال مادرید در فصل جاری و بازی حساس پیش روی کهکشانی‌ها برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

 

زیزو که تیمش در جدول رده‌بندی لالیگا با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا از این تیم ۱۷ امتیاز فاصله دارد و علاوه بر آن با قبول شکست برابر لگانس در جام حذفی اسپانیا، از این رقابت‌ها کنار رفته است به RTL‌ گفت: میزان انگیزه و جاه‌طلبی تیم ما در این فصل قابل قبول نبوده است و در مقطع فعلی هم چنگی به دل نمی‌زند. من باید حامی بازیکنانم باشد، حالا هر اتفاقی که می‌خواهد رخ دهد. من سرمربی و مسئول همه چیز هستم و باید تلاش کنم که اوضاع تیمم را بهبود ببخشم. من می‌خواهم تحت هر شرایطی حامی بازیکنانم باشم. من از وضعیتم در رئال مادرید راضی هستم و هر کاری که از دستم ساخته باشد انجام می‌دهم تا اینجا بمانم.

 

زیدان در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا آینده کاری‌اش در رئال مادرید به نتیجه بازی تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد، تأکید کرد: این سؤالاتی است که شما خبرنگاران می‌پرسید و همراه با آن چیزهایی که می‌خواهید را هم می‌گویید. من اما بدون فکر کردن به آینده‌ام و اینکه سال آینده قرار است چه اتفاقی برایم رخ دهد به این بازی نگاه خواهم کرد. برای من حال ملاک است نه آینده. می‌دانم که این وضع قرار نیست تا پایان عمرم ادامه داشته باشد.

 

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در دفاع از هموطنش کریم بنزما که در بازی اخیر کهکشانی‌ها به دلیل هدر دادن چند موقعیت گلزنی از سوی هواداران هو شد، تأکید کرد: در تیم ما همه بازیکنان باید بر تلاش‌های‌شان اضافه کنند. کریم هم مانند سایر بازیکنان است. این موضوع شامل حال خود من هم می‌شود. ما داریم درباره تیم‌هایی صحبت می‌کنیم که انگیزه‌‌شان چند برابر شده است. اگر شما از نظر فیزیکی و انگیزشی در سطحی پایین‌تر از آنها باشید با مشکل روبه‌رو خواهید شد. بنزما برای بازی چهارشنبه آماده است و وضعیت خوبی دارد. می‌دانم که آماده است و روی کاری که باید انجام دهد، تمرکز دارد.

 

هافبک سابق یوونتوس درباره PSG و شایعاتی که درباره احتمال برکناری سرمربی این تیم اونای امری وجود دارد هم عنوان کرد: PSG هر سال دارد پیشرفت می‌کند و تغییر کرده است. این تیم تا الان فصلی فوق‌العاده داشته است و من از این بابت تعجب نمی‌کنم. امباپه بازیکنی استثنایی است و در آینده چیزهای زیادی از او خواهیم دید. در مورد امری هم باید بگویم که من فکر می‌کنم برای یک مربی سخت است که بخواهد همه چیز را کنترل کند اما او کارش را خوب انجام داده است. ما مربیان زمانی که تیم‌مان دو بازی نمی‌برد زیر سوال می‌رویم و در مادرید هم وضعیت مانند پاریس است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.