رونالدو: هفت توپ طلا می‌خواهم/ امیدوارم رقابت با مسی ادامه داشته باشد


رونالدو: هفت توپ طلا می‌خواهم/ امیدوارم رقابت با مسی ادامه داشته باشد

اخبار,اخبار ورزشی,کریستیانو رونالدو

ستاره رئال مادرید پس از کسب توپ طلا گفت: امیدوارم چندین سال در همین سطح بازی کنم و همچنین رقابتم با مسی ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو به لطف قهرمانی با رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و همچنین نمایش فردی فوق العاده توانست پنجمین توپ طلایش را کسب کرد.

 

ستاره پرتغالی که در برج ایفل این عنوان را کسب کرد، گفت: بسیار خوشحالم زیرا این لحظه فوق العاده‌ای در دوران حرفه‌ای من است. من امیدوار که این جایزه را در ادامه هم کسب کنم. امسال شگفت انگیز بود. ما در لالیگا و لیگ قهرمانان قهرمان شدیم، در حالی که من بهترین گلزن لیگ قهرمانان هم شدم.

اخبار,اخبار ورزشی,کریستیانو رونالدو

 وی ادامه داد: همین جوایز به من کمک کرد تا این جایزه را کسب کنم و باید از هم تیمی‌هایم در رئال مادرید و پرتغال تشکر کنم؛ کسانی که برای من بسیار مهم هستند. من در رئال مادرید خوشحالم و قصد دارم در این تیم بمانم. اگر امکانش وجود داشته باشد می‌خواهم دوران حرفه‌ای ام را در رئال مادرید به پایان برسانم. همچنین هفت فرزند و هفت جایزه توپ طلا می‌خواهم.

 

رونالدو افزود: امیدوارم چندین سال در همین سطح بازی کنم و امیدوارم رقابتم با مسی ادامه داشته باشد. در این فصل احساس خوبی دارم و در پایان سال متوجه می‌شویم که چه چیزی به دست آورده‌ایم. نیمار دارای استعداد و توانایی زیادی است. مطمئن هستم که او در آینده این جایزه را به دست می‌آورد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.