رابطه جنسی که مردان از آن متنفر هستند. رازهای جنسی مردانه

رابطه جنسی

آیا می دانید مردها از چه نوع رابطه جنسی متنفر هستند؟ دانستن این نکته خیلی کمک به زندگی می کند. مرد اگر در رابطه جنسی ارضا نشود، خلق و خویش تغییر می کند، رفتارش با خانواده اش عوض می شود. زندگی را در کام خانواده تلخ می کند. پس دانستن این رمز و راز خیلی مهم است.

درخواست جنسی

خیلی از زن ها بی توجه به این مساله هستند و فقط می گویند که من با شوهرم رابطه جنسی داشته ام و بس و فکر می کنند همین مقدار رابطه جنسی کافی است. ولی مهارت هایی وجود دارد در زندگی که دانستن آن مهارت ها لازم است. شخص بدون داشتن آن مهارت نمی تواند زندگی را به درستی بچرخاند.

زن ها باید به خواسته های جنسی مرد توجه داشته باشند؛ البته مردها هم باید به خواسته های جنسی زنانشان توجه داشته باشند. دو طرفه است. الان بحث ما درباره خواسته های جنسی مردان است که بعضی از مردها آن را کتمان می کنند.

رابطه جنسی

پس با ما باشید تا به شما بگوییم چه خواسته هایی در مردان وجود دارد که مردها از آن بدشان می آید و زن ها باید توجه کنند این خواسته های جنسی را حتما رعایت کنند و در زندگی توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

البته وظیفه مردها این است که این موضوع یعنی خواسته های جنسی را با زنان خود به طور شفاف مطرح کنند. و در این مساله نباید کمرویی کرد. زن ها هم باید همین طور باشند.

رابطه جنسی

بعضی از زن ها، همه مردها را مثل هم دانسته و فکر می کنند رابطه جنسی همه آن ها مانند هم است. بدون شک این تفکر اشتباه است. مردان مختلف خواسته های جنسی متفاوتی دارند.

نکاتی که دانستن آن ها لازم است

چگونه خواسته های جنسی ام را به همسرم بگویم؟
اکثر آقایان خواسته هایی از همسرشان دارند که به هرعلت آنها را به زبان نمی آورند و به اصطلاح  رودربایسی دارند، نیازهای جنسی در صورت برآورده نشدن باعث بی میلی طرف مقابل به رابطه جنسی می شود، بد نیست به برخی از این خواسته های جنسی آقایان توجه کنید.

انتقاد از خانم ها بسیار مشکل است
شما چگونه می توانید بدون ایجاد عکس العمل بدی در شریک جنسیتان، خواسته های جنسی خود را با او در میان بگذارید؟ هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد، ولی شما به کمک روان شناسی می توانید تقاضاهای جنسی خود را بدون جریحه دار کردن احساساتش، با وی مطرح کنید و یا این که از رفتار جنسی او انتقاد نمایید.

مردان از همسران خود چه خواسته جنسی دارند؟
در اینجا به برخی از شایعترین مشکلات مردها و راه برطرف کردن آن ها اشاره شده است:

۱- پیش قدم نشدن زن برای رابطه جنسی
به او بگویید: من از این که همیشه شروع کننده هستم ناراحتم، اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت می برم. یادتان باشد که هر بار که او این کار را انجام می دهد، عکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.

۲- بوی بد واژن
بدون آن که چیزی در مورد بوی بد واژن به او بگویید، با یکدیگر به حمام رفته و بدن او را بشویید. سپس از او بخواهید تا همین کار را برای شما انجام دهد. بعد از حمام او را بو کرده و بگویید از این تازگی و بوی خوب بدنش خیلی لذت می برید.

۳- تنفر از بعضی رفتارهای جنسی
هیچوقت احساس نارضایتی خود از یک نوع رفتار جنسی خاص را بطور مستقیم بیان نکنید. یکبار در اتاق خواب جای خود را با هم عوض کنید و از او بخواهید تصور کند که جای شماست. حالا با انجام کارهایی که از آن لذت می برید و دوست دارید او برای شما انجام دهد، راهنماییش کنید. اگر این شیوه هم موثر واقع نشد خواهش خود را بطور غیرمستقیم با او در میان بگذارید.

بعضی از زن ها، همه مردها را مثل هم دانسته و فکر می کنند همه آن ها فقط از یک چیز لذت می برند. بدون شک این تفکر اشتباه است. بدون آن که با خشونت یا بی احترامی رفتار کنید، تقاضا های جنسی خود را به او بگویید تا چیزهای موردعلاقه شما را یاد بگیرد. برای اینکه ارتباط شما پایدار باقی بماند شما و شریک جنسیتان باید یکدیگر را از همه جنبه ها خوب بشناسید و رابطه جنسی یکی از جنبه های مهم شماست.

رابطه جنسی

 

پس وظیفه هر یک از زوجین این است که در رابطه جنسی شرم و حیا را کنار بگذارند و در این مساله کوتاهی نکنند و خواسته های جنسی خود را به طور کامل و شفاف بیان کنند. خیلی افراد بودند و هستند به خاطر شرم در بیان این مساله زندگی برایشان گوارا نبوده است. زن و شوهر آیینه همدیگر هستند و باید با هم صاف و شفاف و صادق باشند. زندگی زناشویی باید صاف و بی ریا باشد. با کتمان کاری کاری از پیش نمی رود.

منبع: بیتوته/تنظیم خانواده

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.