بعد از رابطه جنسی چه غذاهایی مصرف کنید و چه غذاهایی مصرف نکنید؟

رابطه جنسی

بعد از رابطه جنسی چه غذاهایی مصرف کنید و چه غذاهایی مصرف نکنید؟

رابطه جنسی

آیا می دانید آمیزش جنسی چقدر انرژی از بدن شما را دفع می کند؟ آیا می دانید برای این که بدن شما بعد از آمیزش جنسی دچار ضعف و بی حالی نشود چه راهکارهایی باید بعد از جماع از خوردن این مواد به طور کامل اجتناب کنید؟ توصیه های زیر باعث می شود که بدن دچار شکست و بی حالی نشود. پس توصیه های زیر را با دقت بخوانید. و به آن عمل کنید تا بدنی سالم و قوی داشته باشید.

رازهای جذب همسر

البته منظور از رابطه جنسی که در این جا می گوییم ارضا شدن است به این معنا که منی بیرون آید چرا که بعد از بیرون آمدن منی از شخص، بدن سست می شود و نیروی مقاومتی خود را تا حدودی از دست می دهد پس برای این که دوباره نیرو جسمانی به بدن بازگردانده شود موارد زیر را رعایت کنید.

چیزی که واضح است، نباید از غذاهای سرد مثل ترشی و…استفاده کرد. چرا که این گونه غذاها بدن را خصوصا بعد از آمیزش جنسی، ضعیف و ناتوان می کند. مصرف آب سرد هم توصیه نمی شود.

آمیزش جنسی

رابطه جنسی

پس به دنبال خوردنی ها گرم باشید مثل عسل

حتی در روایات آمده است بعد از رابطه جنسی و انزال، عسل را با آب مخلوط کنید و بخورید تا نیروهای از دست رفته از بدن دوباره به بدن بازگردند. جیگر تازه و سالم هم بعد از رابطه جنسی توصیه می شود چرا که جیگر تعداد اسپرم ها را هم افزایش می دهد.

رابطه جنسی

قبل از آمیزش جنسی توجه کنید:

دقت داشته باشید قبل از رابطه جنسی کاملا مثانه خود را تخلیه کنید تا آمیزش جنسی راحتی داشته باشید. از مصرف مواد سردی جات هم دوری کنید و در عوض غذاهای مقوی مثل عسل و گوشت بره مصرف کنید.

رعایت نکات فوق باعث سلامت بدن می شود.

منبع:بیتوته/تنظیم خانواده

دیگر لینک ها:

حکم خوردن منی و لیسیدن آلت تناسلی زن توسط شوهر و بالعکس

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.