رابطه جنسی با وجود بچه. بچه ام ما را در حال ارتباط جنسی دید….

میل جنسی وجود بچه

 

سه سالی است که از ازدواجمان می گذرد در این مدت رابطه جنسی بسیار گرم و لذت بخشی را با همسرم داشتیم اما از وقتی که فرزندم به دنیا آمد همه چیز تغییر کرد. اوایل فرزندمان کوچک بود و به ناچار مجبور بودیم فرزندمان را مابین خودمان بخوابانیم و همین مساله روز به روز فاصله بین من و همسرم را بیشتر کرد. فرزندمان سه-چهارساله شد و اکنون راضی نمیشود که جدا از ما بخوابد اما یکبار هم که فرزندمان را خواباندیم  و تصمیم به برقراری رابطه در اتاق دیگری گرفتیم فرزندمان بیدار شد و ما را در حال رابطه دید حالا نمی دانم در ذهن او چه میگذرد و چه راه حلی برای برقراری رابطه جنسی من و همسرم وجود دارد؟

 

بچه از حدود یک سال و نیم می تواند در اتاق خودش بخوابد و این نه تنها باعث می شود پدر و مادر خلوت خودشان را داشته باشند بلکه باعث می شود که کودک احساس استقلال داشته باشد و در رشد او تاثیر خواهد داشت.

 

میل جنسی وجود بچه

متاسفانه این مساله ای است که زوج های بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند و شاید بتوان یکی از علل تاخیر در بچه دار شدن را همین مساله دانست که زوجین زندگی دو نفره را ترجیح می دهند و آمدن بچه به زندگیشان را عاملی برای دور شدن از یکدیگر می دانند درحالیکه قدیمی ها بچه را رونق و باعث شیرینی زندگی می دانستند و حقیقتا هم همینگونه است منتها رفتار ناآگاهانه پدر و مادر گاهی اوقات باعث می شود زندگی با مشکلات جدی روبرو شود این را همیشه بخاطر بسپارید که هرکاری حتما یک راه حلی خواهد داشت  وراه حل مسائل هیچگاه پاک کردن صورت مساله نخواهد بود .

 

حضور فرزند دلیل موجه ای بر ترک رابطه نیست بلکه بهتر است به دنبال راه حل باشیم. روابط زناشویی نیاز به مدیریت دارد لذا زن و شوهری که منتظر بمانند تا شرایط و زمان و مکان مناسبی برایشان فراهم شود خواهند دید که بعد از مدتی از لحاظ جنسی دچار فاصله ی قابل توجهی شده اند.راهکار چیست؟

 

راهکار از آنجایی شروع می شود که مشکل آغاز شده است؛ زمانی که نوزاد سد معبری در بین پدر و مادر می شود و بنا بر عادت جدا کردنش مشکل ساز…

 

حق با شماست! فرزندتان کوچک است، حتی نمی توانید تصورش را کنید که او را تنها بگذارید. انگار همیشه باید در کنارش باشید تا فورا به نیازهایش پاسخ دهید. حتی نمی توانید تنها به دستشویی یا حمام بروید!همه ی درها باید همیشه باز باشد تا اگر احیانا فرزندتان صدایتان زد صدایش را بشنوید! اما با اینکارها خودتان دارید به فرزندتان آموزش می دهید که تو نیاز به کمک داری و نمی توانی تنها باشی! و این خود خطری برای فرزندتان و رابطه زناشویی تان خواهد بود.

 

بچه از حدود یک سال و نیم می تواند در اتاق خودش بخوابد و این نه تنها باعث می شود پدر و مادر خلوت خودشان را داشته باشند بلکه باعث می شود که کودک احساس استقلال داشته باشد و در رشد او تاثیر خواهد داشت.رسول خدا (ص) میفرمایند:  اگر طفل شیرخوار شاهد آن روابط باشد و بعدها این طفل از انحراف سردرآورد پدر و مادر باید خود را در این انحراف مقصر بدانند.

 

در اسناد اسلامى حتى سفارش شده که در حین روابط بر روى گهواره و مهدکودک پارچه‌اى بیندازید، و مراقب باشید که طفل حتى صداى نفس‌تان را در حین روابط نشنود و یکى از اسرار دستور جداکردن محل خواب والدین از کودکان همین نکته است.

 

راه کارهای لذت بردن از رابطه جنسی

لذت رابطه جنسی

برای خود و فرزندتان حریم خصوص قائل شوید

خوب است از همان ابتدا برای خود و فرزندتان حریم خصوصی قائل شوید. جای شما در تخت دو نفره خودتان است و جای فرزندتان روی تخت بچه گانه اش.از همان ابتدا به آنها آموزش دهید که به درهای بسته احترام بگذارند و خودتان هم قبل از ورود به اتاق فرزندتان در بزنید تا این رفتار را آموزش ببیند. این رفتار به شما این امکان را می دهد تا با اعتماد به نفس بیشتری زمان خلوت مناسبی با همسرتان داشته باشید.

اگر نگران بیرون رفتن صدا هستید می‌توانید در اتاقتان یک موسیقی ملایم پخش کنید. اینکار نه تنها به ریلکس کردن شما و بالا بردن میل جنسی‌تان کمک می‌کند، بلکه سر و صدای شما را هم مخفی خواهد کرد.

اگر کودک رابطه جنسی والدین را دید چگونه باید با او رفتار کرد ؟

اول از همه اینکه اگر کودک شما وارد اتاق خوابتان شد و شما را در حین رابطه زناشویی دید، به هیچ وجه احساس ترس و نگرانی نکنید و با او برخورد تندی نداشته باشید چرا که برخورد وحشت زده ی شما عواقب بدتری بر کودک خواهد داشت. به

اگر نگران بیرون رفتن صدا هستید می‌توانید در اتاقتان یک موسیقی ملایم پخش کنید. اینکار نه تنها به ریلکس کردن شما و بالا بردن میل جنسی‌تان کمک می‌کند، بلکه سر و صدای شما را هم مخفی خواهد کرد

او بگویید چند لحظه بیرون منتظر بماند و در همین فرصت لباس هایتان را بپوشید یا پتویی روی بدن عریان خود بکشید و فرزندتان را کنار خود بخوابانید و به او توجه کنید. با خوشرویی از او بپرسید که با شما چه کار داشته است که نیمه شب به سراغتان آمده؟ اگر از شما پرسید که چه کار میکردید طفره نروید و به سوالش پاسخ نه چندان روشن دهید.لازم نیست اصل رابطه زناشویی را برای او توضیح دهید بلکه به او بگویید که مامان و باباها وقتی خیلی همدیگر را دوست دارند،یکدیگر را در آغوش می گیرند، می بوسند، نوازش میکنند و کارهایی می کنند که عشقشان را به یکدیگر نشان دهند.

به هر ترتیب رابطه جنسی شما و همسرتان بعد از بچه دار شدن دیگر به آسانی قبل نخواهد بود و بخاطر این مساله بهتر است صورت مساله را پاک نکنید که« پس بهتر است بچه دار نشویم» یا « بخاطر حضور بچه دیگر نمی توانیم رابطه زناشویی داشته باشیم»!بلکه کافی است برنامه ریزی درستی داشته باشید ، زمان مناسبی را پیدا کنید ، حریم شخصی را در منزل حاکم کنید و صدایتان را کنترل کنید. به راحتی همه چیز مثل قبل خواهد شد…

========================================

در شش هفتۀ اول بعد از زایمان، شما به احتمال زیاد دچار خستگی شدید، دردهای مختلف بدن و گیجی هستید و بدنتان برای بهبود به زمان نیاز دارد. همچنین شما در هفت روز هفته در حال پاسخگویی یکسره به نیازهای نوزاد و مراقبت از او هستید و داشتن میل جنسی کم در هفته‌های اول پس از تولد نوزاد بسیار طبیعی است. اما غیر از این موارد، ممکن است حضور یک نوزاد جدید، تأثیراتی را در رابطۀ شما با همسرتان بگذارد. در این مطلب می‌توانید با تأثیر داشتن یک نوزاد در تغییر احساسات شما و همسرتان، زمانی برای داشتن رابطۀ جنسی با وجود یک نوزاد و زنده نگه داشتن تمایلات جنسی در صورت نداشتن آمادگی برای رابطۀ جنسی آشنا شوید.

تأثیر نوزاد در تغییر احساسات شما

شما یا همسرتان ممکن است دریابید یا احساس کنید که پیوند و رابطه‌ای که با نوزاد خود برقرار کرده‌اید، باعث شده است از لحاظ احساسی کمتر به یکدیگر توجه کنید. از سوی دیگر، ورود یک نوزاد می‌تواند آن‌قدر شادی‌بخش باشد که رابطۀ جنسی شما را بهبود دهد. اگر همسرتان نسبت به رابطۀ شما با کودک احساس حسادت یا ترس می‌کند، سعی کنید به شکل مداوم به او اطمینان دهید که عشق و نیاز شما به همسرتان تغییری نکرده است و به او فرصت‌های زیادی برای مراقبت و ایجاد ارتباط با کودک بدهید. در میان گذاشتن شادی‌ها و خستگی‌های مادر بودن با همسرتان نیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد و حتی ممکن است احساسات عاشقانۀ شما را نسبت به یکدیگر بسیار بیشتر کند.

زمانی برای داشتن رابطۀ جنسی با وجود نوزاد

در صورت امکان، زمانی را برای تنها بودن و رابطۀ جنسی کنار بگذارید. اگر متوجه شده‌اید که حواس شما مرتب پرت می‌شود و گوشتان به صدای نوزاد تیز خواهد شد، شاید بتوانید یک یا دو ساعت کودک را نزد یکی از اعضای خانواده یا یک پرستار قابل اعتماد بگذارید. اگر نمی‌توانید این کار را بکنید، بهتر است زمان برقراری رابطۀ جنسی را با زمان چرت یا خواب کودکتان هماهنگ کنید و اگر کودک شما در نامناسب‌ترین زمان ممکن بیدار شد، شوخ‌طبعی خود را حفظ کنید و صبور باشید. هنگامی که کودک شما شروع به خوابیدن منظم در طول شب کند، این مشکل حل می‌‌شود و شما نیز در آن زمان کمتر خسته هستید و برای داشتن رابطۀ جنسی نیز وقت بیشتری خواهید داشت.

زندگی جنسی در صورت نداشتن آمادگی برای شروع رابطه

راه‌های بسیاری برای صمیمیت عاطفی و فیزیکی وجود دارد که بیشتر زوج‌ها آنها را می‌دانند و بارها آنها را در طول شبانه‌روز انجام داده‌اند. اما بعد از تولد نوزادتان، ممکن است حس کنید که چیزی وجود دارد که شما از آن بی‌خبرید و همین باعث سردرگمی روابط زناشویی شما شده است. شاید بد نباشد اگر دوباره این راهکارها را که برخی از آنها شامل موارد زیر است مرور کنید:

  • قبل از به خواب رفتن چند دقیقه همدیگر را ببوسید یا فقط در آغوش بگیرید.
  • از همسرتان بخواهید کمی شما را ماساژ دهد.
  • شما هم می‌توانید کف پاهای همسرتان را ماساژ دهد.
  • اجازه دهید همسرتان بداند که شما رابطۀ احساسی و عاطفی بدون نزدیکی کامل جنسی با او را نیز دوست دارید.
  • با همسر خود در مورد احساسات، نگرانی‌ها و انتظارات خود صحبت کنید.
  • بگذارید همسرتان بداند که هنگام بهبود از زایمان، شما نیاز به پشتیبانی و حمایت بیشتری دارید.
  • شما هم از همسرتان در مورد نیازها و نگرانی‌هایش سؤال کنید.
  • سعی کنید فرصت‌هایی فراهم کنید که بتوانید تنها باشید، بدون این که چیزی مزاحم شود یا عجله‌ای داشته باشید.
  • بین انجام کارهای روزانه هر وقت برایتان ممکن بود، با یکدیگر درد دل کنید.

با انجام کارهایی مثل این موارد، کم‌کم برایتان روشن می‌شود که ارتباط بین شما هنوز زنده است و لازم نیست نگران باشید یا بی‌دلیل حس کنید که بعد از تولد نوزاد، چیزی بینتان خاموش شده است. مطمئن باشید اگر تلاش درستی داشته باشید، شما هم دوباره می‌توانید رابطۀ جنسی خود را مدیریت و به کیفیت قبل بازگردانید.

منبع: سایت تبیان

دیگر لینک ها:

حکم خوردن منی و لیسیدن آلت تناسلی زن توسط شوهر و بالعکس

درگیری و فحاشی راننده متخلف با پلیس نامحسوس جاده

تقلید صدای خیلی با حال خسرو شکیبایی توسط حمید گودرزی

خوردن منی و لیسیدن آلت تناسلی زن توسط شوهر و بالعکس

رستورانی در چین که مارها را زنده زنده در بشقاب می خورند

کلیپ دختران لات و قمه به دست در تهران را ببینید

مصاحبه با دختران بی حجاب تهران درباره «اگر حجاب برداشته شود؟….»

دزدی زیرکانه زن عرب از فروشگاه تا آخر نگاه کن ببین چه جوری دزدی می کند

وقتی کارشناس وهابی در برنامه زنده فحش زشت به بیننده می دهد

مصاحبه آخوند با دخترانی که حاضر به ازدواج موقت یا صیغه نیستند ولی حاضر به …..هستند

مصاحبه جنجالی با مدیران سایت های مستهجن و جنسی

کلیپ پسر بچه ای عجیب و غریب که دقیقا عین بروسلی رفتار می کند

وقتی شیرهای گرسنه فیل را شکار می کنند بسیار دیدنی و جالب

داعش سگ ها را برای بمب گذاری انتحاری آماده می کند+فیلم

وقتی کارشناس وهابی در برنامه زنده تلویزیونی باد معده…..

سلاح جدید سپاه و راکت های نقطه زن را مشاهده کنید

زیباترین و عجیب ترین پنالتی دنیا که از پرسپولیسی ها هم اتفاق افتاد

شرایط عجیب دختران سوسول ایرانی از ازدواج با مرد رویایی

عکس بازیگران زن ایرانی را بدون آرایش ببینید و خودتان قضاوت کنید

دختران و پسران بیکار و علاف اینستاگرامی را بیشتر بشناسید

تمرین های بسیار وحشتناک و خطرناک سربازان آمریکا با مار سمی

وقتی بازیگر مشهور تلویزیونی در برنامه زنده حرفی چندش آور می زند

حمله سگ خانگی به کودک ۴ ساله و زخمی شدن این کودک +فیلم

خیانت پزشک و کار غیر اخلاقی او وقتی که بیمار نیمه هوش بود+فیلم

عواقب فیلم های جنسی و مستهجن برای زوجین و جوانان چیست؟

مردی که زنده شد و بعد از زنده شدن از اتفاقات شب اول قبر سخن گفت+فیلم

ماجرای جالب حاج آقا قرائتی از رابطه جنسی حرام زن و شوهری در مکه

ماجرای زن تازه عروس که بعد از سه ماه عروسی زایمان کرد+فیلم

روسری بستن بسیار عجیب خانم ها که واقعا احمقانه است

سگ های قیمتی چهار میلیارد تومانی را که جزء گران ترین حیوانات دنیا هستند را ببینید.

علائم هایی در بدن که نشانه سرطان معده است+راه درمان این بیماری در طب سنتی

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

رفتار وحشیانه و خشونت مربی مهد کودک با طفل ۸ ماهه را ببینید

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

فساد جنسی ترامپ و حرف های غیر اخلاقی ترامپ درباره دخترش

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.