اگر دوست داری مال زیادی داشته باشی حتما این دستور را ببین و به کار ببر.

مال

اگر دوست داری مال زیادی داشته باشی حتما این دستور را ببین و به کار ببر

اگر دوست دارید مال و ثروت شما زیاد شود حتما این نکته را که در کلیپ زیر بیان می کند، به کار برید تا ثروت و مال شما زیاد شود.خیلی از مردم از این نکته مطرح شده در کلیپ زیر ناآگاه هستند و همیشه در فقر خود غوطه ور می شوند. پس حتما برای افزایش مال و ثروت خود کلیپ را ببینید و دستورات مطرح شده در کلیپ را به کار برید.

آیا مال دنیا بد است؟

از عوامل بسیار مهمى که همیشه بین انسان و واقعیت مشکل ایجاد مى کند و او را از قبول آنها محروم مى سازد مسئله دوست داشتن مال و وضعیت ناگوار خود بزرگ  بینى و یا علوطلبى است و این حالت بسیار خطرناک و مذموم در واقع یک بیمارى مهلک روحى و روانى است که دائما درون انسان را به آشوب و اضطراب و نگرانی هاى عمیق گرفتار مى سازد و مانع اصلى رشد و کمالات او مى باشد.

مبتلایان به این بیمارى دوست داشتن مال با اخلاق و رفتار و برنامه هاى خاصى در زندگى و در محیط کار ظاهر مى شوند.این گروه با یک نگاه بسیار وسیع و نامحدودى خود و اعمالشان را ارزیابى مى کنند و همه ملاک ها را در تشخیص نیک و بد و یا رد و قبولى براى خودشان محفوظ نگه مى دارند تا اینکه هیچ کسى را حق اظهار نظر و یا اعتراض و انتقادى بر علیه آنان نباشد با همین تحلیل نادرست و ناثواب در همه موارد و امورات در زندگى اظهار وجود کرده و احدى را در صلاحیت گفتگو و یا بحث و یا مناظره و یا عمل با خودشان نمى دارند و پیوسته در اندیشه تحمیل افکار و برنامه هاى خود بر دیگرانند.

نتجه ثروت دوستی

بله این است نتیجه مال دوستی. این افراد به هیچ عنوان حاضر به شنیدن عیوب و نقائص و لغزشهایشان نمى باشند و به خاطر اینکه چنین تحلیل از خود داشتن آنان را وارد مى کند که همیشه در حالت استثنائى و بالاتر از قوانین خودشان را تصور کنند و به خود اجازه مى دهند و در هر موردى وارد شده و ابزار عقیده نمایند

 عبادت خروس

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.