دعوای دوخواهر به شوهرانشان کشیده شد/ جوان۲۲ساله باجناق۱۸ساله اش را کشت


دعوای دوخواهر به شوهرانشان کشیده شد/ جوان۲۲ساله باجناق۱۸ساله اش را کشت

اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ تهران ساعت ١:٣٠ بامداد دیروز به تماسی جواب داد که از وقوع نزاع دسته‌جمعی خبر می‌داد.

 شرق نوشت: طبق اظهارات فرد تماس‌گیرنده، این درگیری در ساختمانی نیمه‌کاره در حکیمیه اتفاق افتاده بود.

 

مأموران کلانتری دقایقی بعد در محل حاضر شدند. آنها بعد از ورود به ساختمان نیمه‌ساز مشاهده کردند مردی جوان مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و جان باخته است. به همین دلیل تمامی افرادی که در آن محل حضور داشتند، بازداشت شدند.دراین‌میان سه نفر از دستگیرشدگان با چاقو مضروب شده بودند.

 

وقتی موضوع به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد، او دستور داد مجروحان به بیمارستان منتقل شوند. در ادامه تحقیقات مشخص شد مقتول مردی ١٨ساله است که به وسیله جوانی ٢٢ساله به نام رحیم به قتل رسیده است. وقتی رحیم تحت بازجویی قرار گرفت، به آدم‌کشی اعتراف کرد و گفت مقتول باجناقش است.

 

او گفت: «مدتی بود همسرم با خواهرش دچار مشکل شده بود و اختلافات‌شان روزبه‌روز بیشتر می‌شد. زن من خواهرش را به دخالت در زندگی‌مان متهم می‌کرد و خواهر او هم همین حرف را می‌زد. برای اینکه مشکل حل شود سراغ باجناقم رفتم و با او صحبت کردم، اما او همه تقصیرها را گردن همسر من انداخت به‌همین دلیل نه‌تنها مشکلی حل نشد، بلکه دعواها شدت گرفت. ما چند بار دیگر نیز سر این موضوع با هم صحبت کردیم تا اینکه چند روز قبل کارمان به مشاجره کشید و باجناقم به من توهین کرد. از این کار او کینه به دل گرفتم و می‌خواستم تلافی کنم».

 

متهم ادامه داد: «باجناقم نگهبان ساختمان نیمه‌کاره بود. شب با سه نفر از دوستانم به آنجا رفتم تا او را گوش‌مالی بدهم، اما باجناقم و یکی از کارگران ساختمان با ما درگیر شدند. دراین‌میان دعوا بالا گرفت و من باجناقم را زدم که منجر به مرگش شد. در این دعوا دو نفر از دوستان من و کارگر ساختمان زخمی شدند».

 

بنا بر این گزارش، متهم بعد از اعتراف به جرمش با دستور قضائی بازداشت شد تا تحقیقات از او تکمیل شود.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.