درمان زود انزالی در طب سنتی به روشی آسان و بدون هزینه

کنترل انزال در 42 روز

ایا شما مشکل زود انزالی دارید؟ آیا تا به حال برای درمان این مشکل هم اقدامی انجام داده اید؟ ما به شما آموزش می دهیم که چگونه در چند دقیقه این مشکل را حل کنید. توصیه هایی که در کلیپ زیر آمده است را اجرا کنید تا مشکل انزال زودرس شما حل شود.

خرج های اضافی برای درمان انزال زود رس را کنار بگذارید. و فریب تبلیغات اینترنتی و…را نخورید.

بدون نیاز به این که به دکتر مراجعه کنید. این مشکل که در زندگی بیشتر مردم جاری است، با دیدن کلیپ زیر دیگر نیازی به مصرف قرص های شیمیایی و مضر نیست. قرص های شیمیایی عواقب خطرناکی برای شخص دارند.

برای درمان زود انزالی در طب سنتی به روشی آسان کلیپ زیر را نگاه کنید و دستور آسان زیر را اجرا کنید.برای مشاهده کلیپ چند لحظه صبر کنید….

 

کلیپ دوم هم حتما توصیه می شود ببینید. راه سریع دیگر برای کسانی که مشکل زود انزالی دارند

 

 

کنترل انزال

زود انزالی می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما مھمترین دلایل این بیماری رژیم غذایی نادرست و استرس می باشد.

خیلی از افراد زود انزالی را غیر قابل درمان می دانند اما شما می توانید به راحتی با نکاتی که در ادامه عنوان خواھیم کرد ،در مدت ۶ ھفته زود انزالی خود را درمان کنید.

این نکات به قدری مھم و ضروری می باشد که می تواند سیستم بدن شما را مجدد بازسازی کند.

 

نکاتی که می تواند زود انزالی شما را خیلی سریع درمان کند:

این نکات را برای ۶ ھفته رعایت کنید.

غذاھای سرخ کرده را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

شکر و شیرینیجات مصنوعی را از برنامه خود حذف کنید.

غذاھای آماده (فست فود) را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

سعی کنید غذاھای تند و ترشیجات را از برنامه خود حذف کنید.

در طول روز ۶ وعده غذای کم حجم اما مقوی مصرف کنید.

به مدت ۶ ھفته مصرف ھرگونه مایعات را در بین وعده ھای غذایی حذف کنید.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

یک نظر

  • شیوع این اختلال طبق گزارش مرکز مشاوره بین المللی جنسی و اختلال کارکرد نعوظ ICSED (International consultation on Sex and Erectile dysfunction) ـ در سال ۲۰۰۳ میلادی ۳۵ـ۲۵% مراجعین مرد به کلینیک مشکلات و درمانهای جنسی و ۳۰% مردان۵۰ـ ۱۸ سال را شامل می شود.
    برخی مطالعات دیگر شیوع اختلال را حدود ۴۰ ـ ۳۵% مردانی که به خاطر اختلالات جنسی درمان می شوند، گزارش می کنند این اختلال در مردان تحصیلکرده بیشتر از افراد دیگر است، شاید دلیل آن دغدغه این افراد در مورد رضایت و ارضاء شریک جنسی خود باشد، اما اینکه چرا وقوع این اختلال (تکرار آن) افزایش یافته دقیقا روشن نیست.
    انزال زود رس به چه معناست ؟
    از نظر علم روانشناسی: انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام میگرد را انزال زود رس گویند که بر طبق آن
    تکنیک های ریلکسیشن و یا روش های انحراف فکر می توانند در به تاخیر انداختن انزال به شما کمک کنند
    فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی می‌تواند یک طرفه یا دو طرفه باشد، به طوریکه حتی اگر شریک جنسی فرد از زمان انزال ناراضی باشد ، انزال را زود رس گویند. ( مثلا اگر مرد در ۸ دقیقه ارضاء میشود و زن در ۱۰ دقیقه ، انزال را زود‌رس گویند اما اگر مرد در ۲۰ دقیقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقیقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نمیدانند )
    از نظر علم پزشکی : انزال کمتر از دو دقیقه که بدون کنترل شخص انجام گیرد را انزال زود رس گویند.
    دلایل ایجاد انزال زود رس در مردان :
    ۱ – عوامل روانی بازدارنده (عواملی مانند اضطراب در حین عمل زناشویی ، احساس گناه یا افسرده گی میتوانند موجب انزال زود رس شوند)
    ۲ – فاصله زیاد بین روابط جنسی ( وقتی که احساسات جنسی بین زوجین متراکم میشود ، معمولا کنترل یک باره آنها سخت میشود و منجر به انزال زود رس میشود. )
    ۳ – تجربه جنسی کم ( بیشتر افراد در اوایل زندگی زناشویی دچار این مشکل می‌شوند و به مرور زمان با تجربه بیشتر مشکلشان رفع میگردد )
    ۴ – عوامل پزشکی بازدارنده ( عواملی نظیر آسیب جسمی ، تداخلات دارویی در هنگام درمان بعضی بیماری ها و مشکلات هورمونی از جمله عوامل پزشکی هستند که منجر به انزال زود رس میشود )
    درمان زود انزالی (انزال زودرس) چگونه است؟
    در بسیاری موارد درمان انزال زودرس خودبه خودی و با گذر زمان و بدون نیاز به درمان های پزشکی انجام می شود. تکنیک های ریلکسیشن و یا روش های انحراف فکر می توانند در به تاخیر انداختن انزال به شما کمک کنند. در برخی از مردان ترک مصرف الکل، سیگار و مواد مخدر می تواند در درمان انزال زودرس (زود انزالی) موثر باشد.
    روش های درمان زود انزالی شامل درمان جنسی، درمان دارویی و روان درمانی می شود. برای بسیاری از مردان، بهترین روش درمانی، ترکیبی از این روشهاست اما روش های دیگری هم برای کنترل زود انزالی توصیه ی شود:
    ۱-کنترل کردن هیجانات
    پرهیز از هیجان‌زدگی و حفظ آرامش نه تنها باعث از بین رفتن انزال زودرس می‌شود بلکه باعث طولانی شدن رابطه و احساس رضابت طرفین می‌شود. پیشنوازی یک تجربه جنسی شامل لمس کردن ، ماساژ دادن و نوازش دادن بدن شریک
    استفاده از کرم‌های بی‌حس‌کننده مانند ژل لیدوکائین ۲% و اسپری‌های بی‌حس‌کننده می‌تواند در بهبود انزال زودرس موثر باشد
    جنسی بدون انجام دخول است که در صورتیکه با نفس‌های عمیق و آرام همراه باشد می‌تواند به درمان زودانزالی کمک فراوانی بکند. زن‌ها به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان برای تحریک شدن از نظر جنسی نیاز دارند در حالی که مردها به سرعت بسیار بیشتری تحریک می‌شوند. با تمرین طولانی مدت پیشنوازی ، مردها یاد می‌گیرند که هیجان خود را کنترل کنند و بدین ترتیب از نظر روانی تمرکز لازم برای جلوگیری از انزال خود را در دراز مدت پیدا می‌کنند.
    ۲-بی حسی موضعی
    استفاده از کرم‌های بی‌حس‌کننده مانند ژل لیدوکائین ۲% و اسپری‌های بی‌حس‌کننده می‌تواند در بهبود انزال زودرس موثر باشد. هنگام استفاده از این مواد به یاد داشته باشید که باید آن‌ها را قبل از رابطه جنسی از روی آلت شست وگرنه مواد روی آلت وارد واژن زن شده و باعث بی‌حسی وی و دیرتر ارضا شدن همسرتان می‌شود.
    ۳- افزایش تعداد رابطه جنسی
    همانطور که فاصله بین هر رابطه باعث افزایش میل و ایجاد هیجان می‌شود بالعکس زیاد کردن دفعات نزدیکی در طول هفته و روز می‌تواند به درمان زودانزالی کمک کند به طوریکه اگر هفته‌ای دو بار نزدیکی دارید و آن را تبدیل به هفته‌ای ۴ الی ۶ بار برسانید ، بعد از چند هفته مشکل زود انزالی‌تان تا حدودی رفع می‌شود.
    ۴-استفاده از کاندوم
    شاید این راه حل خیلی ساده به نظر برسد ولی استفاده از کاندوم به خیلی از مردان مبتلا به زودانزالی کمک می‌کند. کاندوم در بیشتر مردان میزان تحریک را کاهش داده و از این طریق زمان انزال را افزایش می‌دهد.
    ۵- داشتن پوزیشن مناسب
    روش‌های معمول (مرد در بالا) کمک خیلی زیادی به درمان انزال زودرس نمی‌کند، برای درمان زودانزالی می‌بایست از روش‌های جنسی که در آن مرد به پشت خوابیده و زن در رو عملیات جنسی را با فعالیت زیاد کنترل می‌کند استفاده مرد. این روش از جمله بهترین روش‌ها برای درمان می‌باشند.
    ۶- استفاده از تکنیک فشار
    مانند همیشه شروع به رابطه جنسی نمایید، تا زمانیکه احساس کنید، درحال ارضا هستید. از رابطه جنسی دست بکشید و از همسرتان بخواهید، کلاهک آلت شما را فشار دهد، و این فشار را تا زمانیکه احساس انزال از شما رفع شود، نگه دارد. بعد از اینکه فشار برداشته شد، حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید و سپس دوباره شروع به رابطه جنسی نمایید. ممکن است به دلیل فشار وارد کردن به آلت جنسی، آلت به نعوظ کامل نرسد، اما مشکلی نیست و بعد از مدتی تحریک بیشتر آلت دوباره به نعوظ کامل می‌رسد. این مراحل را تا هر چند بار که بخواهید می‌توانید تکرار کنید. با تکرار این تکنیک تا آنجایی که لازم است شما به حالتی می‌رسید که دیگر احساس می‌کنید می‌توانید، انزالتان را خودتان کنترل کنید.

  • نظرات بسته شده است.