درمان دندان درد در طب سنتی به روشی کاملا آسان

درمان دندان درد

درمان دندان درد در طب سنتی به روشی کاملا آسان، کلیپ را ببیند.

راه های درمان دندان درد در خانه

درمان آبسه دندان در طب سنتی 


درمان دندان درد را هر کسی حداقل یکبار در طول عمرش تجربه می کند و می داند که چه درد سخت و مرموزی است. دردی که وقتی به آغاز می شود تمام استخوان های فک و جمجمه را درگیر می کند.

درمان دندان درد

درمان دندان درد

یکی از مهم ترین عوامل دندان درد، پوسیدگی دندان است. باکتری های دهان از قند و نشاسته بجای مانده روی دندان ها تغذیه می کنند و از خود اسیدهایی را تولید می کنند که به تدریج مینای دندان را از بین می برد و موجب دندان درد می شود. در ادامه راه حل هایی را به شما می گوییم که می تواند شما را از شر دندان درد خلاص کند.

دندان درد

راههای خانگی و گیاهی درمان دندان درد شدید

یکی از مهم‌ترین عوامل دندان درد پوسیدگی دندان است. باکتری‌های دهان از قند و نشاسته بجای مانده روی دندان‌ها تغذیه می‌کنند و از خود اسیدهایی را تولید می‌کنند که به تدریج مینای دندان را از بین می‌برند.

به گزارش داناکده، اسیدهای تولید شده توسط باکتری‌ها موجب دندان درد می‌شود. در ادامه راه‌حل‌هایی را به شما می‌گوییم که می‌تواند شما را از شر دندان درد خلاص کند.

قرقره کردن روغن برای جلوگیری از عفونت دندان‌ها
اصلی‌ترین مزیت قرقره کردن روغن این است که این کار از میزان باکتری‌های مضر در دهان می‌کاهد. از این رو، احتمال عفونت دندان‌ها هم به مراتب کم می‌شود. کافی است دو قاشق غذاخوری روغن در دهانتان ریخته و بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آن را قرقره کنید. اگر این کار را چند روز پشت هم انجام دهید، شاهد سفید شدن دندان‌ها خواهید بود. علاوه بر آن، از بوی بد دهان نیز جلوگیری خواهید کرد.

درمان دندان درد

روش هایی برای تسکین دندان درد

در زیر روش هایی را برای آرام شدن درد دندان پیشنهاد می دهیم.

۱- داروهای ضد درد و دندان درد

داروهای خوراکی اولین و بهترین گزینه برای کنترل دندان درد شما هستند. به شرطی که منع مصرفی در مورد داروهای خوراکی ضد درد که به آن ها اشاره می شود، نداشته باشید. قرص های روی پیشخوان دارو خانه ها (OTC) در کنترل درد های دندانی موثرند. ایبوپروفن و استامینوفن شایع ترین و موثرترین این دسته از داروها هستند. برخلاف تصور عمومی که در مورد قرص دندان درد بودن مفنامیک اسید وجود دارد قرص یا شکل ژلاتینی/کپسولی ایبوپروفن مناسب ترین دارویی است که میتوانید به قیمت ارزان و بدون نسخه برای دندان درد ناغافل خود تهیه کنید. قرص های ترکیبی ضد درد حاوی ایبوپروفن هم برای این منظور بسیار مناسبند. این دارو ها را می توانید با مصرف دو قرص یا کپسول شروع کنید و تا زمان مراجعه به دندانپزشک هر شش ساعت تا چهارساعت یکبار ادامه دهید.

۲- جویدن آدامس و دندان درد

اگر داخل دندانتان حفره ایجاد شده و درد دندان تان با حرارت یا برخورد غذا تحریک می شود، می توانید با آدامس (ترجیحا بدون قند) یا پنبه تمیز داخل اتاقک حفره را به طور موقت بپوشانید. از خوردن غذاها و نوشیدنی های خیلی گرم، خیلی سرد و شیرین اجتناب کنید.

پیشنهاد این است که حتما کلیپ بالا را ببینید که چگونه دندان درد را در طب سنتی درمان کنید

منبع:

namnak.com

hidoctor.ir

faradeed.ir

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.