28% تخفیف!

دانلود کتاب صوتی لبه تیغ اثر سامرست موام pdf

قیمت اصلی تومان60,000 بود.قیمت فعلی تومان43,000 است.

توضیحات

رمان لبه تیغ اثر نویسندهٔ انگلیسی ویلیام سامرست موام که در سال ۱۹۴۴ منتشر شد.لبه تیغ دو بار به صورت فیلم اکران شد.بار اول در سال ۱۹۴۶ توسط تایرون پاور و جین تیرنی؛ و بار دوم در سال ۱۹۸۴ توسط بیل ماری.رمان دربارة جوانی است به نام لاری، که علی‌رغم درآمد ناچیز از زندگی خود خشنود است.او بیشتر در جستجوی یافتن جواب‌هایی به سوالات مربوط به خاستگاه و غایت زندگی است. این طرز برخورد لاری با زندگی حوشایند نامزدش ایزابل که آرزومند تجمل و مجذوب محافل اعیان می‌باشد، نیست

لبه تیغ
نویسنده: سامرست موام

▪️رمان دربارهٔ جوانی است به نام لاری که، علی‌رغم درآمد ناچیز، از زندگی خود خشنود است. او بیشتر در جستجوی یافتن جواب‌هایی به سوالات مربوط به خاستگاه و غایت زندگی است. این طرز برخورد لاری با زندگی خوشایند نامزدش ایزابل که آرزومند تجمل و مجذوب محافل اعیان می‌باشد نیست. ایزابل بعد از دو سال تلاش در جهت منصرف کردن لاری از تحقیقاتش در نهایت او را تهدید به جدایی می‌کند. لاری در برایر حیرت نامزدش، جدایی را می‌پذیرد.

▫️لاری به دنبال چیز دیگری است. زرق و برق زندگی‌ ایزابل برای او جذابیتی ندارد. در عوض آنچه برای لازی جذاب است، یک لحظه آگاهی، کشف حقیقت زندگی و یا حتی یک لحظه آزادی است. قبول مسئولیت، ازدواج کردن و بچه‌دار شدن، موقعیت شغلی و یا … چه فایده دارد اگر ندانی اصولا زندگی یعنی چه و چرا زندگی می‌کنی؟

▪️در لبه تیغ پی می‌بریم که یک «حقیقت محض» در زندگی، برای همه وجود ندارد. دغدغه‌های فکری هر فردی حقیقت او را مشخص می‌کند. هر فرد می‌تواند مسیری را که پیش رویش قرار دارد ادامه دهد و یا برای کشف معنای زندگی‌اش مسیر دیگری را انتخاب کند.