داعش برای نجات خود از زنان درخواست کمک کرد

داعش و زنان

داعش برای نجات خود از زنان درخواست کمک کرد

براساس خبری که در the sun منتشر شد گروهک تروریستی داعش به دلیل کمبود نیرو در آستانه فروپاشی قرار گرفته است اما تمام سعی خود را برای حفظ جایگاه نابود شده اش می کند.

 

 

 

 

 

 

 

داعش زنان

داعش زنان

خبر نابودی شمار زیادی از اعضای داعش چنان سردمداران تکفیری ها را شوکه کرده است که برای جنگ تصمیم به استفاده از زنان گرفته اند. گروه تروریستی تکفیری موسوم به دولت اسلامی (داعش) از زنان دعوت کرده است تا به هواداری از این گروه به جبهه های جنگ ملحق شوند.

زنان داعشی

در تازه ترین اطلاعیه این گروه در هفته نامه “داعش آنلاین” نوشته شده است که وظیفه واجب و ضروری زنان حمایت از این گروه “درتمام سطوح عملیات جنگی” است. به واسطه ی این تصمیم زنان برای حضور در خط مقدم و مرزهای تحت فشار توسط نیروهای ضد تروریستی آماده می شوند. فاش شدن اسرار داخلی داعش در سایت دیلی استار خبردیگری بود که وضعیت نامناسب تروریست ها را برملا کرد ، در گزارش این وب سایت آمده است که حدود ۴۰ زن طبق دستور مجبور به بستن جلیقه های انتحاری هستند و برای همین تحت آموزش قرار گرفته اند.

در تازه ترین اخبار وضعیت برای زنان سخت تر توصیف می شود چرا که آنها باید مستقیما و تن به تن با ضد تروریست ها بجنگند چرا که داعش با کمبود نیرو مواجه است. این اطلاعیه نشان می دهد که داعش با کمبود نیرو به دلیل تلفات شدید روبروست چرا که داعش اخیرا در جبهه های جنگ در عراق و سوریه شکست های سنگینی داشته است.

منبع: namnak.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.