حکم قصاص برای مردهمسرکش/ هرچه گفتم رضایت‌بده از زندان بیرون بیایم گفت همانجا باش تا آدم شوی!


حکم قصاص برای مردهمسرکش/ هرچه گفتم رضایت‌بده از زندان بیرون بیایم گفت همانجا باش تا آدم شوی!

دو سال قبل کسبه محله‌ای در ورامین با پلیس تماس گرفتند و از کارد‌آجین‌شدن زنی جوان در یک فروشگاه لباس خبر دادند. بلافاصله مأموران خود را به آنجا رسانده و با جسد غرق در خون لاله روبه‌رو شدند.

 ایران نوشت:آنها ضمن تحقیق پی بردند این زن دو فرزند داشته که مدتی قبل از همسرش جدا شده و پس ازعقد موقت با مرد دیگری زندگی می‌کرده است. همسر سابق لاله، پس از دستگیری قتل را پذیرفت ،اما مدعی شد قصدی برای کشتن همسرسابق‌اش نداشته است.بدین‌ترتیب پس ازتکمیل تحقیقات، محاکمه متهم صبح دیروزدر شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه، پدر و مادر لاله به‌عنوان اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و برای داماد سابق‌شان درخواست قصاص کردند. پدر مقتول گفت: لاله به این دلیل که شوهرش بشدت بداخلاق و معتاد بود، از او جدا شد. این مرد دخترم را کتک می‌زد و شکنجه‌اش می‌کرد. وقتی هم به زندان افتاد، دخترم از او جدا شد و حضانت بچه‌ها را هم گرفت، بعد هم برای خودش مغازه لباس فروشی راه انداخت تا زندگی خود و فرزندانش را اداره کند.

 

ضمنا به عقد موقت مردی هم درآمده بود و زندگی خوبی داشتند؛ اما داماد سابقم مدام او را اذیت می‌کرد و دست‌بردار نبود. یک بار به مغازه‌ دخترم رفته ‌بود تا او را بکشد؛ اما دخترم متوجه شده و آژیر مغازه را به صدا درآورده بود و همسایه‌ها به کمکش آمده بودند، ولی بار دوم دخترم متوجه او نشده‌ بود و قبل از اینکه واکنشی نشان بدهد با ضربات کارد از پا درآمد.» سپس دو فرزند نوجوان مقتول در جایگاه ایستادند و خواستار قصاص پدرشان شدند.

 

وقتی نوبت دفاع به متهم رسید، اتهام قتل عمد را رد کرد و گفت: «من لاله را خیلی دوست داشتم. ما زندگی خیلی خوبی داشتیم همه به زندگی ما غبطه می‌خوردند تا اینکه اختلاف بین من و همسرم بالا گرفت و لاله من را به خاطر مهریه و نفقه به زندان انداخت. چندبار به او گفتم رضایت بدهد تا از زندان آزاد شوم؛ اما قبول نکرد. می‌گفت باید در زندان بمانی تا آدم شوی. درواقع او را برادرش تحریک می‌کرد چون برادرش از من بدش می‌آمد. وقتی از زندان بیرون آمدم، متوجه شدم بعد از طلاق ازدواج کرده که خیلی ناراحت شدم. ضمن اینکه نمی‌توانستم بچه‌ها را ببینم و این موضوع اذیتم می‌کرد. روزحادثه هم می‌خواستم با چاقو او را بترسانم و روی بدنش خط بیندازم؛ اما نمی‌دانم چرا او کشته شد.»

 

پس ازپایان اظهارات متهم، هیأت قضایی برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند و صبح دیروز این مرد را به قصاص محکوم کردند.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.