جوان شروری که مرد ثروتمندی را ربوده وکشته بود،۵سال بعد،بدلیل عذاب وجدان از ترکیه برگشت


جوان شروری که مرد ثروتمندی را ربوده وکشته بود،۵سال بعد،بدلیل عذاب وجدان از ترکیه برگشت

پسر جنایتکار که پس‌از ربودن و قتل مرد ثروتمند، به ترکیه گریخته بود سرانجام با گذشت پنج سال، به خاطر عذاب وجدان و رهایی ازکابوس‌هایش راهی دفترکنسولگری ایران شد و خود را تسلیم کرد.

  ایران نوشت:جوان شرور، سال ۱۳۹۱ در جریان آدم ربایی، یکی از اهالی ثروتمند شهرستان کردکوی -دراستان گلستان- را ربوده و به قتل رسانده بود.

 

عامل قتل که از زندگی مخفیانه در سرزمین غریب به تنگ آمده بود، چند روز قبل با مراجعه به دفتر کنسولگری ایران در ترکیه به ماجرای آدم ربایی و قتل اعتراف کرد.بدین‌ترتیب با هماهنگی مأموران پلیس بین‌الملل- اینترپل- وصدوردستورات قضایی لازم، متهم به قتل به ایران بازگردانده شد و در اختیار پلیس و دستگاه قضایی ایران قرار گرفت.

 

سردار علی اکبر جاویدان -فرمانده انتظامی استان گلستان- در این باره گفت: متهم بعد از آدم ربایی و دریافت پول ازخانواده مقتول، به‌ طور مخفیانه از کشور خارج شده و از آن زمان به بعد در چند کشور مختلف اقامت داشته و زندگی پنهانی را برگزیده بود.

 

جاویدان تأکید کرد: این تبهکار ۳۲ ساله از افراد سابقه‌دار است که مرتکب جرایم زیادی ازجمله سرقت، جعل عنوان، استفاده از مهرهای نهادهای دولتی و قتل شده است.

 

هادی هاشمیان- رئیس کل دادگستری گلستان- نیز دراین باره گفت: پس از فرار عامل جنایت، سرنوشت فرد ربوده شده نامعلوم ماند. تا اینکه پس از انتقال متهم به استان گلستان، او در بازجویی‌ها محل دفن جسد مقتول را نشان داد و بازپرس پرونده به همراه مأموران پلیس راهی جنگل‌های کردکوی شده و جسد را کشف کردند.

 

پس از بررسی‌های پزشکی قانونی، اجازه دفن جسد به خانواده مقتول داده شد. به گفته هاشمیان، تحقیقات تخصصی درباره این پرونده ادامه دارد و پس ازپایان بررسی‌ها، عامل جنایت پای میزمحاکمه خواهد ایستاد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.