جواب همه سوالات پزشکی و روانپزشکی شما اینجاست!


جواب همه سوالات پزشکی و روانپزشکی شما اینجاست!

اپلیکیشن هاسپیتل,سوالات پزشکی,دانلود هاسپیتل

 
با انتشار اپلیکیشنی به نام هاسپیتل شما تقریبا می‌توانید هر سوال و نگرانی‌ای که درمورد سلامتیتان دارید مطرح کنید و از چند پزشک جواب بگیرید. پرسیدن سوال در این برنامه هیچ‌ هزینه‌ای ندارد. علاوه بر پرسیدن سوال، در برنامه هاسپیتل می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پزشکان متخصص صحبت کنید و راهنمایی بگیرید.

در حال حاضر پزشکان هاسپیتل در این دسته‌بندی‌ها فعال هستند:
عمومی و سلامت، روانپزشکی و سلامت روان، مامایی و سلامت بارداری، سلامت کودکان و نوزادان، طب فیزیکی و ورزش، سلامت دهان و دندان
داخل هر دسته‌بندی لیست پزشکان قابل مشاهده است. هر پزشک در هاسپیتل یک پروفایل دارد که در آن درباره او توضیح داده شده و اطلاعاتی مانند سوابق کاری و شماره نظام پزشکی وی قابل مشاهده است. شما می‌توانید امتیاز و نظر سایر کاربرانی که با وی تماس گرفته‌اند و شماره پزشکی آنان را ببینید. همچنین در پروفایل برخی از پزشکان ویدئوهایی با محتواهای پزشکی و سلامتی از همان پزشک وجود دارد که کاربران به صورت رایگان می‌توانند آن‌ها را تماشا کنند.

 

اپلیکیشن هاسپیتل,سوالات پزشکی,دانلود هاسپیتل

 
به گزارش ویرلن؛ اگر در موقعیتی مانند سفر قرار گرفتید که دسترسی به هیچ پزشکی نداشتید. اگر نمی‌دانستید تا کی طول درمان خود را ادامه دهید. اگر به تازگی باردار شده‌اید و هر روز با نگرانی‌‌های جدید آشنا می‌شوید. اگر از آن دسته‌ از آدم‌ها هستید که زمان‌های پراسترس و اضطراب همه چیز برایتان خراب می‌شود و …  این برنامه برای شما ساخته شده است تا در این موقعیت‌ها شما را همراهی کند.

هاسپیتل در دو نسخه اندروید و آی او اس موجود است. حتی اگر پای لپ‌تاپ هم نشسته باشید می‌توانید از نسخه تحت وبسایت آن استفاده کنید. در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در نرم‌افزار هاسپیتل پزشکان آنلاین و در دسترسی وجود دارند که شما می‌توانید به آن‌ها پیام بدهید یا زنگ بزنید و در همان لحظه جواب خود را بگیرید.

 

اپلیکیشن هاسپیتل,سوالات پزشکی,دانلود هاسپیتل

 
دانلود نسخه اندروید هاسپیتل از کافه بازار
دانلود نسخه آی او اس هاسپیتل از سیب اپ
دانلود مستقیم هاسپیتل از وب سایت هاسپیتل

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.