جنازه زن زیبا چینی که مومیائی شده بود بعد از ۲۰۰۰ سال کشف شد

زن زیبا

انسان چه زشت باشد و چه زیبا روزی از این دنیا باید برود. این حقیقتی است که هرگز فراموش نمی شود .انسان هاى با انصاف و عادل همیشه قضاوت و داوری ها را از خود شروع مى کنند مثلًا در برابر خداى متعال و دستوراتش و نعمتهایش، چقدر عدالت را رعایت نموده و آیادر مقابل این همه مهر و محبت هاى او، توانسته انجام وظیفه کند یا نه؟ یا در روابط اجتماعى، خانوادگى، زناشویى، مدیریت زندگى، کار و تلاش، تحصیل علم دانشف، کسب و کار تجارت وشغل، استفاده از امکانات بسیار مهمى که در اختیار داشته، و … آیا با عدل و انصاف رفتار نموده است؟

کلیپ زیر زن زیبا است که جنازه اش بعد از ۲۰۰۰ سال کشف شده است

اطلاعات بیشتر درباره زن زیبا چینی:

محققان به تازگی موفق به کشف جنازه مومیایی شده اند که به گفته کارشناسان متعلق به ۲۰۰۰ هزار سال پیش است. جنازه بانو دای که یکی از شخصیت های مهم و سرشناس زمان خود بود که پس از مرگش به دست مومیاکاران سپرده شد تا بوسیله مواد و متریال مورد نیاز مومیایی شده و برای سالهای ایند محفوظ بماند.

 حالا پس از حدود ۲۵۰۰ سال این جنازه پس از کشف در آرامگاهش موشکافی شد تا مورد شناسایی قرار گیرد. محققان متوجه شدند که برخی از قسمت های بدن مانند پوست منعطف، موهای سر، مژه و استخوانی که هنوز قابلیت خم شدن دارد از جمله قسمت های سالمی است که هنوز در این جنازه به چشم می خورد. همچنین قسمت های داخلی بدن هنوز از بین نرفته و حتی گروه خونی A نیز برای این جنازه قابل تشخیص بوده و گفته می شود که آخرین خوردنی این خانم خربزه بوده است.
گویا این زن در زمان مرگ خود ۵۰ سال سن داشته و بخاطر اضافه وزن خود از مشکلات زیادی مثل قلبی، فشار خون، شریان های بسته شده و دیابت آزار می دیده است. در نهایت پس از مرگ آرامگاه بانودای را در داخل کوهی در منطقه هونان چین بنا کردند. بنایی که حالا پس از ۲۵۰۰ سال در حالی یافت شده که داخل آن مملو از وسایل شخصی همچون ۱۰۰ لباس ابریشمی، ۱۶۰ مجسمه چوبی و ….  است.
کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.