درمان انواع بیماری های لثه و دندان با استفاده از چند روش سنتی

بیماری های لثه و دندان، جرم گیری و…..

جرم گیری آسان دندان با استفاده از چند روش سنتی. در کلیپ درمان تمام مشکلات دندان در طب سنتی بیان می شود.

درمان سنتی دندان درد.برای دیدن کلیپ چند لحظه صبر کنید


در این بحث ابتدا مقام ثبوت مطرح است چون مى‏خواهیم، مسئله، خود و شناخت را به صورت مستقل و جدا از یکدیگر، بررسى و تحقیق‏ کنیم، و بعد از تکمیل آن، نوبت به مقام اثبات مى‏رسد، که این دو کلمه درباره انسان چه حقیقتى را، مشخص مى‏کنند؟

در گفتگوهاى مردم، خیلى از کلمه خود استفاده مى شود، مانند، با خودم فکر کردم، به خود گفتم، خودت را فراموش نکن، با خودت خلوت کن، و …

این [خود] چیست، در کجاى بدن انسان وجود دارد، آیا یک مسئله فیزیکى و مادّى است یا یک حقیقت معنوى و روحانى و متافیزیکى است!؟

از ملاحظه و مطالعه بخش مادّى بدن، چیزى را، در ارتباط با [خود] نمى توان پیدا کرد، در این صورت مسئله، به بخش روحى و روانى انسان مربوط مى شود، حالا که مسیر مشخص گردید، چگونه، و با کدام راه و روشها، مى توان، در این عالم مخصوص، پژوهش کرد و با غوّاصى هاى دقیق، به عمق درون بشر نفوذ نمود. و گوهر گرانقیمت [خود را] به دست آورد!؟

جرم گیری دندان

 

 

طرز استفاده از پوست پرتقال برای جرم‌گیری دندان:

⁣? تکه‌ای پوست پرتقال را ۲ تا ۳ دقیقه مستقیما روی دندان بگذارید؛ اجازه بدهید آب موجود در پوست پرتقال ۲ تا ۳ دقیقه روی دندان بماند، سپس دندان‌ها را با آب بشویید.

⁣? مدت مصرف:
۲ یا ۳ بار در هفته این کار را تکرار کنید.

⁣? علت اثرگذاری:
پوست پرتقال با میکروارگانیسم‌های موجود در دهان مبارزه می‌کند. این روش جرم گیری دندان در خانه روشی ارزان، طبیعی و مؤثر است و در سفید کردن و از بین بردن جرم‌ها کاربرد فراوانی دارد.

آیا مقصود از خود، همان روح مخصوص الهى است که به وجودش دمیده شده است؟

آیا، مراد، همان بذر کمال است که در نهادش قرار داده شده است؟

یا دفینه هاى بسیار پیچیده و حائز اهمیّتى است که در ذاتش قرار داده اند؟

آیا داشتن جایگاه انس با خداى متعال است؟

آیا مقصود از [نفس و یا خود] پى بردن به نقص‏ها و ناتوانی هاست؟

جایگاه خود در تصویر انسان،

انسان موجودیست که متشکل از، ظاهر و باطن مى‏باشد ظاهرش، اعضاء و جوارح و هر آنچه با حواس پنجگانه قابل درک مى‏باشد و باطن او مساویست با عقل، روان و قلب، نفس، حقایق فطرى، عشق و محبّت، روح حیاتى، روح مخصوص دمیده شده و ….

جرم گیری دندان

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.