خرید تقویت کننده مژه و ابرو با تخفیف باورنکردنی. کلیپ برای پرپشت کردن مژه ها

پرپشت کردن مژه ها

***برای خرید انواع تقویت کننده های مژه و ابرو بر روی عکس زیر کلیک کنید***

توصیه های طب سنتی برای پرپشت کردن مژه ها

ماساژپلک
ماساژ دادن پلکها باعث تسریع رشد مژه های شما می گردد. این کار باعث اصلاح جریان خون به فولیکولهای مو می شود که بدین معنی است که مواد مغذی بیشتری به فولیکولها می رسد. این امر باعث تحریک رشد موها و جلوگیری از نازک شدن و شکستگی مژه ها می گردد.

 

 

مقدار کمی روغن گیاهی، وازلین یا کره شی را روی پلک های خود قرار دهید. با استفاده از نوک انگشتانتان، پلک خود را در امتداد خط مژه ها با حرکات کوچک و آرام دورانی ماساژ دهید.ماساژ را به مدت ۵ تا ۷ دقیقه ادامه داده و این کار را ۲ بار در روز و به مدت چند ماه انجام دهید.
نکته: قبل از ماساژ دادن پلکها، دستهایتان را تمیز بشویید.

روغن کرچک مژه های تان را ضخیم و قوی می کند
روغن کرچک برای مو و حفظ سلامت آن ضروری است.با استفاده از روغن کرچک می‎توانید مژه‎هایی ضخیم‎ تر و قوی‎ تر داشته باشید و رشد آن را سریع‎ تر کنید. این روغن باعث تقویت رشد مژه‎های شما می‎شود. این روغن غنی از ویتامین E بوده و به تغذیه‎ی مو کمک می‎کند. با استفاده از برس ریمل می‎توانید این روغن را روی مژه‎های خود بزنید. سپس کل شب را اجازه دهید روی مژه‎هایتان بماند و صبح آن را بشویید. اگر روغن وارد چشم‎های شما شد آن را با آب بشویید. این روغن موجب می‎شود مژه‎هایی ضخیم و سیاه داشته باشید.

چای سبز رشد مژه های تان را چند برابر می کند
برای رشد مژه‎هایتان از چای سبز نیز می‎توانید استفاده کنید. این چای برای سم زدایی از بدن شما مفید است. برای داشتن مژه‎های بلند و جذاب، چای سبز غیر شیرین را در آب داغ بریزید تا دم بکشد. سپس اجازه دهید خنک شود و سپس چشم‎های خود را در آن باز و بسته کنید. پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه، آن را با آب سرد بشویید. کافئین و فلاوونوئیدهای موجود در چای سبز به رشد مژه‎های شما کمک می‎کند. این چای سبز موجب حفظ سلامتی مژه‎های شما می شود و آن‎ها را بلندتر، ضخیم‎تر، جذاب‎تر و قوی‎تر می‎کند.

شیر مژه ها را بلند و درخشان می کند
راز سوم این است که شبها کمی پنبه را در شیر گرم بزنید و به آرامی روی پلک ها را ماساژ دهید،و صبر کنید تا شیر کاملا جذب پوست شود و بعد با همین ماسک بخوابید.با این کار هم به زودی از دیدن مژه های بلند و درخشان خود حیرت خواهید کرد

استفاده از آلوئه ورا برای داشتن مژه هایی بلند و ضخیم
آلوئه ورا درمان خانگی و فوق العاده دیگری ست که با کمک آن می توانید مژه هایی بلند و ضخیم داشته باشید. آلوئه ورا حاوی ویتامین ها و مواد مغذی متعددی ست که رشد مژه های شما را تسریع می کند. علاوه بر این، مژه ها را مرطوب نگه می دارد.
هر شب قبل از رفتن به رختخواب، با استفاده از یک برس ریمل قدیمی و تمیز، مقداری ژل آلوئه ورای تازه را روی مژه هایتان قرار داده و بمالید. اجازه دهید این ژل تا صبح روی مژه هایتان بماند، سپس در صبح روز بعد با آب گرم آن را بشویید. همچنین می توانید، ۱ قاشق غذاخوری ژل تازه آلوئه ورا را با ۱ قاشق غذاخوری روغن جوجوبا و ۱ قاشق چایخوری دمکرده بابونه مخلوط کنید. سپس این مخلوط را روزی ۲ بار و با استفاده از یک برس ریمل تمیز روی مژه هایتان بمالید. بگذارید این مخلوط ۱۵ دقیقه روی مژه ها باقی بماند سپس با آب گرم چشمهایتان را بشویید.هر کدام از این درمانها را که انتخاب کردید به مدت چندین ماه ادامه دهید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید.
✔️نکته مهم: قبل از استفاده از آلوئه ورا حتما ژل آن را بطور کامل بشویید تا از پاک شدن لاتکس یا شیرابه آن اطمینان حاصل کنید.

پوست لیمو ترش برای حجیم کردن مژه ها
شما می توانید با به کار بردن پوست لیمو ترش نیز به مژه هایتان حجم دهید. پوست لیمو ترش غنی از ویتامین C ، B ، فولیک اسید و دیگر مواد مغذی می باشد که رشد مژه ها را تسریع می کنند. همچنین وقتی در روغن زیتون یا روغن کرچک ریخته می شود، می تواند به تقویت خواص پاک کنندگی و تقویتی این روغنها کمک کند.
۱ قاشق غذاخوری پوست لیمو ترش تقریبا خشک را درون یک ظرف دربسته بریزید.مقدار کافی روغن زیتون و روغن کرچک را درون این ظرف بریزید، طوری که پوست لیمو درون این روغنها شناور گردد. اجازه دهید این مواد به مدت ۲ تا ۳ هفته باقی بمانند.با استفاده از یک برس ریمل قدیمی و تمیز، این روغن را قبل از خواب به مژه هایتان بمالید.بگذارید این روغن تا صبح روی مژه هایتان باقی مانده و در هنگام صبح با آب گرم شستشو دهید.
این درمان را هرشب و به مدت چند ماه ادامه دهید تا نتیجه دلخواه به دست آید.
با عطارباشی طبیب خود و خانواده باشید
تخم مرغ به ایجاد مژه هایی بلندتر و ضخیم تر کمک می کند
پروتئین بالای موجود در تخم مرغ می تواند به ایجاد مژه هایی بلندتر و ضخیم تر کمک کند. به علاوه، تخم مرغ حاوی بیوتین و ویتامین های گروه B می باشد که نقش اساسی را در بهبود کلی بافت مژه ها بازی می کنند.
یک تخم مرغ را هم بزنید و ۱ قاشق غذاخوری گلیسیرین را به آن اضافه کنید تا مخلوطی غلیظ با بافتی کرمی به دست آید.یک گوش پاکن پنبه ای تمیز را به این مخلوط آغشته سازید و آن را به مژه هایتان بمالید.بگذارید این مخلوط به مدت ۱۵ دقیقه روی مژه ها باقی بماند، سپس با آب سرد مژه ها را شستشو دهید.
این درمان را ۳ بار در هفته و به مدت چند ماه ادامه دهید.

برس زدن مژه‎ها
با برس کردن مژه‎ها می‎توان غبار و ذرات اضافه‎ آن را حذف کرد. چون این ذرات نازک هستند سخت است که بتوانیم آن را ببنیم. برس کردن مژه‎ها به صورت دو بار در روز موجب توزیع روغن طبیعی در طول مژه می‎شود. این کار موجب می‎شود منابع تقویتی از خون به سمت مژه‎ها حرکت کنند. با رعایت این کار شما مژه‎هایی ضخیم، بلند و جذاب خواهید داشت.

برای داشتن مژه هایی زیبا و ضخیم آرایش خود را در طول شب پاک کنید
ریمل برای مژه‎ها خیلی سنگین است. باید هنگام پاک کردن آرایش خیلی با دقت این کار را کنید. اگر مواظب مژه‎هایتان نباشید، ممکن است به آن صدمه وارد شود و به اندازه‎ی زمانی که سالم بود رشد نکند. رشد مژه‎ها زمانی که بدون آرایش هستند بیشتر می‎شود. بنابرین برای اینکه مژه‎های شما نفس بکشند باید آرایش خود را حتما قبل از خواب و هرچه زودتر پاک کنید.

وازلین مژه های تان را تقویت می کند
یکی از راه‎های آسان و خوب برای رشد مژه‎ها و بلند کردن آنها به کار بردن وازلین روی آن ها قبل از رفتن به تخت خواب است. این ماده برای مژه‎های شما مغذی است و خشکی آن را از بین می‎برد. شما همچنین می‎توانید به جای ریمل از وازلین برای زیبا کردن مژه‎هایتان استفاده کنید.

رژیم ‎غذایی مناسب
یکی از راه‎های خانگی برای داشتن مژه‎های بلند رژیم‎ غذایی مناسب است. به منظور تقویت رشد مژه و افزایش زیبایی و جذابیت آن، خوردن میوه‎هایی مثل سیب، انگور و نوعی میوه‎ی آمریکایی به نام گواوا و… توصیه می‎شود.
سبزیجات سبز، تخم مرغ، گوشت، ماهی و سایر منابع پروتئینی باید در رژیم غذایی شما باشد. همچنین شما باید مقدار چربی رژیم‎ غذایی خود را با رعایت مصرف موادی مثل کره معمولی و … تنظیم کنید.
هیچ‎وقت خوردن صبحانه را ترک نکنید. ورزش منظم داشته باشید.
تمامی مواردی که در بالا گفته شد راه‎های آسان و کارآمد برای کمک به رشد مژه‎های شما می‎باشد. همچنین این روش‎ها عوارض جانبی روی مژه‎های شما ندارد و فقط باعث افزایش زیبایی آن می‎شود.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.