تبریک نوروز با کارت تبریک نوروز اختصاصی


تبریک نوروز با کارت تبریک نوروز اختصاصی

کارت تبریک نوروز,کارت تبریک اختصاصی نوروز,کارت پستال تبریک نوروز

  کارت تبریک اختصاصی نوروز

 

چاپ اختصاصی کارت تبریک نوروز

از دیر باز تا امروز نوروز برای ما ایرانیها حال و هوای ویژه ای داشته. تبریک گفتن نوروز هم که به اشکال و روش های مختلف رواج دارد، یکی از بهترین و شکیل ترین نوع تبریک گفتن استفاده از کارت تبریک یا کارت پستال می باشد.

تاریخچه کارت تبریک:

تاریخچه کارت تبریک بر میگردد به سال ۱۹۸۹ که اتریشی ها عرضه کننده آن بودن و از آن زمان به بعد اشکال مختلف کارت تبریک و کارت پستال در سراسر جهان عرضه شد البته در سالیان دور چاپ این نوع کارتها پروسه زمان بری بود و محدودیت های خاص خودش را داشت با پیشرفت علم و تکنولوژی و بر روی کار آمدن دستگاه های چاپ دیجیتال امروزه امکان چاپ کارت تبریک و کارت پستال به صورت فوری و کاملا اختصاصی بوجود آمده. 

 

کارت تبریک نوروز,کارت پستال تبریک نوروز,کارت تبریک اختصاصی نوروز

چاپ اختصاصی کارت تبریک نوروز

در مجموعه چاپ لاوین ما برای شما این امکان را فراهم کردیم که کارت تبریک های خود را با طرح، متن، لوگو و صورت کاملا اختصاصی مطابق سلیقه خود چاپ کنید و مراسم را با سلیقه خودتان به دوستان و اطرافیان خود تبریک بگویید. مراسمی دارید که می خواهید به صورت اختصاصی از افراد دعوت به عمل بیاورید چاپ انواع کارت های تبریک، کارت پستال، کارت دعوت خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.

 

چاپ اختصاصی کارت تبریک نوروز:

حال که به ایام نوروز نزدیک می شویم و نوروز از مهمترین مراسم ما ایرانی ها است کارت تبریک نوروز با طرح های بسیار زیبا و چشم نواز برای شما عزیزان آماده کرده ایم شما فقط با انتخاب طرح از بین طرح های ما یا ارسال طرح خودتون در زمان بسیار کوتاه کارت تبریک نوروز خودتون رو آماده ارسال به دوستان، شرکت ها، ارگانها و… در دست داشته باشد.

 

کارت پستال تبریک نوروز,کارت تبریک نوروز,کارت تبریک اختصاصی نوروز

کارت اختصاصی تبریک عید نوروز 

 

جنس و ابعاد کارت تبریک اختصاصی:
کارت ها در جنس های گلاسه و کتان در ابعاد استاندارد ۱۵*۲۱ و ۱۵*۱۵ و همچین در سایز دلخواه شما قابل چاپ می باشد پس شما فقط طرح، متن و لوگو را انتخاب کنید و در کمتر از چند ساعت کارت آماده است.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.