بیوگرافی مهدی دارابی و مسعود جهانی اعضای هوروش بند


بیوگرافی مهدی دارابی و مسعود جهانی اعضای هوروش بند

بیوگرافی اعضای گروه هوروش بند

 

گروه موسیقی هوروش باند در سال ۱۳۹۵ شکل گرفت . خواننده این گروه مهدی دارابی نام دارد که پیش از این خودش نیز چندین تک آهنگ منتشر کرده بود . عضو دیگر این گروه که کار تنظیم و فنی گروه را برعهده دارد نیز مسعود جهانی از تنظیم کنندگان بنام می باشد . همچنین حمید فریزند نیز مدیر برنامه و تهیه کننده گروه می باشد و هچنین ترانه برخی از آثار نیز کار اوست.

 

بیوگرافی مسعود جهانی

 

اولین آهنگ این گروه قطعه یاد تو می افتم می باشد که بعد از انتشار نیز به خوبی شنیده شد. اما قطعه ای که باعث شنیده شدن این گروه شد اهنگ به کی پز میدی و آهنگ ماه دلم بود که تیتراژ برنامه فرمول یک بود. این گروه تا کنون چندین کنسرت در تهران و شهرستان ها برگزار کرده اند که با استقبال خوبی هم مواجه شده است. اولین کنسرت هوروش ۲ شهریور ۱۳۹۶ در جزیره کیش برگزار شد.

 

گروه موسیقی هوروش باند در سال ۱۳۹۵ شکل گرفت

 

ایده ساخت گروه هوروش بند

مسعود جهانی: همیشه دوست داشتم خودم یک گروه تشکیل و پرورش دهم تا موفقیت‌ هایش هم برای خودم باشد. روزی در یک جمع دوستانه، سنتی خواندن مهدی دارابی را دیدم. حمید فریزند که آن زمان مدیر برنامه مهدی دارابی بود و الان مدیر برنامه هوروش بند است از پیشنهاد تشکیل گروه استقبال کرد و اینطور بود که این گروه شکل گرفت.

 

با پیگیری‌های حمید فریزند قطعه‌ای به نام «یاد تو می‌ افتم» را منتشر کردیم که اولین کار مان بود برای این قطعه اتفاقات خوبی افتاد و با شرکت ققنوس قرارداد بستیم.

ما یک اتاق فکر داریم؛ روی عکس کاورها و تیزرها فکر می‌ کنیم که این بخش ایده‌ های مجید فرهبد است. بخش شعر و ملودی مربوط به آرش است و برای آهنگسازی‌ های عجیب و غریب، خود مهدی دارابی فکر می‌کند و در بخش تنظیم هم من ایده می‌ آورم.

ولی آرش و حمید و مهدی و مجید و دیگر دوستان در مشورت‌های گروهی حضور دارند. حمایت اعضای گروه ما از هم قبلاً دلی بود ولی الان هدفمند است.

 

 بیوگرافی مهدی دارابی خواننده گروه هوروش بند

 

بیوگرافی مهدی دارابی خواننده گروه هوروش بند:

مهدی دارابی در ۱۷ مردادماه ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد و اصالتا اهل کوهدشت لرستان می باشد. مهدی دارابی از سال ۱۳۹۵ همکاری خود را با هوروش باند آغاز کرد. وی ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز و خواننده‌ی هوروش باند است. او در این گروه به همراه حمید فریزد، آرش عدل پرور، مسعود جهانی و مسیح همکار است و تابه‌حال بیش از ۱۰ قطعه و آهنگ تولید کرده‌اند که آهنگ‌های به آخر منو به باد، به کی پز میدی، ماه دلم، خنک شد دلت و فاصله نه را می‌توان جزء موفق‌ترین کارهای این گروه نام برد.

 

مهدی دارابی که آن زمان با چهره و لحن و فضای موسیقایی متفاوتی فعالیت می‌کرد در ادامه قطعاتی نظیر اگه نباشی، منو دس ننداز و نشد و… را منتشر کرد. آثار شخصی مهدی دارابی در آن زمان برایش بازخورد چندانی نداشت. او با فضایی کاملاً متفاوت در کنار مسعود جهانی قرار گرفت و آنها به سراغ تلفیق موسیقی هیپ هاپ و سنتی و پاپ و حتی جَز رفتند و با استراتژی دقیقی از لحاظ محتوایی کارشان را شروع کردند. «یاد تو می‌افتم» اولین قطعه آنها بود که زمستان ۹۵ منتشر شد.

مهدی دارابی موسیقی را دلی یاد گرفته و به همین دلیل با احساس می‌خواند و جنس صدایش با خواننده‌های سنتی ما کاملاً تفاوت دارد او حتی اگر اشتباه هم بخواند باز هم همه چیز خواندنش مختص خودش است

یادگیر او بیشتر از کاست خوانندگان و تمرین صدای آنها بود.

 

مسعود جهانی

 

بیوگرافی مسعود جهانی:

مسعود جهانی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۶ تنظیم کننده و خواننده است. دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان است، اصلتا اهل تبریز می باشد او فرزند شهید است به همراه مهدی دارابی موسس گروه موسیقی هوروش بند می باشد.

از سن ۱۴ سالگی آموختن موسیقی را آغاز کرده.

در سال ۸۵ وقتی ۱۹ ساله بود در رشته داروسازی دانشگاه اصفهان قبول شد، آنجا یک گروه موسیقی تشکیل داد اما برای اجرا با مشکل اداره ارشاد مواجه شد.

بعد از چند ترم از داروسازی دانشگاه بدلیل وقت زیادی که برای موسیقی و یادگیری آن می گذاشت انصراف داد و ازدواج کرد.

 

 

مدتی در سن ۲۰ سالگی دوره صدا برداری موسیقی را نزد یک شخصی هنری در اصفهان گذراند، مدتی را هم با یک تنظیم کننده کار کرد اما این همکاری کوتاه مدت بود و مجبور شد شبانه روی خودش کار کند و کار  را یاد بگیرد.

مسعود جهانی: سربازی نرفتم من فرزند شهید هستم درسم را که رها کردم، سال ۸۶ به تهران آمدم و بی پولی‌ها و سختی‌های زیادی کشیدم. حدود یک سال کلاً خانواده‌ام را ندیدم و همان زمان هم یک قطعه برای هومن سزاوار تنظیم کردم. او می‌خواست آلبوم مجاز منتشر کند که برایش هفت یا هشت قطعه تنظیم کردم و در ادامه روند کارهایم شروع شد. بعد از آن با رضا شیری آشنا شدم و یک دوره حدوداً هفت ساله با هم بودیم.

من عاشق موسیقی سنتی‌ ام و به فکر کار با خواننده‌ های موسیقی سنتی و تلفیقی هم هستم همچنین صدای علی زندوکیلی را خیلی دوست دارم و به نظرم خواننده خوبی است.

 

جدیدترین عکسهای مهدی دارابی

 

آهنگ‌های گروه هوروش بند:

یاد تو می‌افتم

مجنون

آخر منو به باد داد

به کی پز میدی

ماه دلم

عاشقم

خنک شد دلت

فاصله نه

خالیه جای تو

تویی دوا

مثل من باش

 

 عکس مسعود جهانی

 

بیوگرافی گروه هوروش بند

 

 

 

گردآوری:بخش فرهنگ و هنر بیتوته

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.