بهروز نعمتی از فدراسیون کشتی استعفا کرد

بهروز نعمتی از فدراسیون کشتی استعفا کرد

بهروز نعمتی از فدراسیون کشتی استعفا کرد

اخبار,اخبار ورزشی,بهروز نعمتی

بهروز نعمتی نماینده مجلس و عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، بهروز نعمتی، عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی ، با بیان این‌که «در مسابقات جهانی خوب عمل نکردیم» گفت: بنده چندین بار در جلسات هیات رییسه فدراسیون کشتی مطرح کردم که آقای خادم باید تغییری را در نوع مدیریتی شان بدهند ولی تغییری صورت نگرفت

 

وی عنوان کرد: پتانسیل‌های ما در کشتی بسیار قوی و خوب است اما بسیاری از کشتی گیران ما که نام آور و مدال آور بودند امروز از کشتی دور هستند و این پتانسیل باید احیا شود.

 

وی با بیان این‌که «اگر با این روند پیش برویم روزگار خوبی برای کشتی نخواهیم داشت»، افزود: اعلام کرده‌ام که هرچه سریع‌تر می‌خواهم از هیات رییسه فدراسیون کشتی استعفا دهم و دلیل این کارم این است که نتوانستیم از همه توانمندی‌های‌مان در کشتی استفاده کنیم.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی  اظهار کرد: گرفتاری امروز کشتی به همین علت است که آقای خادم عقیده دارد تا از طیف خاص استفاده کند. کشتی دایره گسترده ای دارد که در تعدادمحدود ۵ یا ۱۰ نفر خلاصه نمی‌شود.

 

وی در پایان گفت: چرا خیلی از بزرگان کشتی مثل علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، علیرضا حیدری، حمید سوریان ، محبی ها، ترکان و… در کشتی نیستند؟. شاید به عنوان کمیته ها باشند ولی حضورشان به صورت جدی نیست. در کشتی افراد پر توان داریم و کشتی در این ۶-۵ نفر خلاصه نمی‌شود.

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.