بهترین متخصص ارتودنسی تهران

بهترین متخصص ارتودنسی تهران

بهترین متخصص ارتودنسی تهران

بهترین متخصص ارتودنسی تهران,بهترین متخصص ارتودنسی,ارتودنتیست خوب

افرادی که در جستجوی بهترین متخصص ارتودنسی تهران هستند احتمالا زنان یا مردانی هستند که برای ناهنجاری های فک و صورت خود یا فرزندانشان نیازمند خدمات ارتودنسی ایده آل با قیمت و کیفیت مناسب هستند. اما فاکتورهایی که باید برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی و یا بهترین کلینیک ارتودنسی در نظر بگیریم چه هستند؟

برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران باید به نکات اساسی زیر توجه کنید
– یک ارتودنتیست خوب  می بایست  از لحاظ علمی و پژوهشی در سطح بالایی باشد و صاحب مقاله باشد  و از آخرین دستاوردها و پژوهش های ارتودنسی روز دنیا خبر داشته باشد. قطعا یک متخصص ارتودنسی خوب می بایست در کنگره های داخل و خارج از کشور مقالات خود را به صورت سخنرانی ارایه دهد و  دارای مقاله در ژورنالهای معتبر خارجی باشد.

 

یک متخصص برجسته حتما می بایست دارای تالیف و ترجمه کتاب باشد .دارا بودن ثبت اختراع بخصوص داشتن ثبت اختراع از اداره ثبت اختراعات امریکا  از دیگر خصوصیات یک متخصص ارتودنسی خوب است.  مولف و نویسندگی مقالات و دبیر علمی بودن در ژورنال های خارجی از دیگر صفات برجسته یک متخصص ارتودنسی خوب است. قطعا داشتن صفحه در ویکی پدیا یکی از ویژگی های یک متخصص خوب  ارتودنسی است در این مورد توصیه می کنم به سایت تخصصی کلینیک ارتودنسی دکتر جمیلیان سری بزنید و آخرین اخبار دستاوردهای ارتودنسی روز دنیا را در https://jamilian.net به فارسی و انگلیسی مطالعه کنید.

-به کارگیری دانش و تکنولوژی روز ارتودنسی یکی دیگر از ویژگی های یک ارتودنتیست خوب است تا شما بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را از درمان ارتودنسی خود بگیرید.

-توصیه می کنیم تصاویر قبل و بعد از درمان ارتودنسی بیماران را در سایت بررسی کنید تا با نوع کار متخصص ارتودنسی بهتر آشنا شوید. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر جمیلیان یکی از بهترین ارتودنتیست های ایران و اروپا اینجا کلیک کنید.

-یک متخصص ارتودنسی خبره پس از معاینه و انجام آزمایشات لازم یک زمانبندی دقیق از طول درمان ارتودنسی شما ارائه خواهد کرد. همچنین توضیحاتی پیرامون روش های مورد استفاده و متد درمان شما ارائه می کند تا نگرانی از بابت نوع و روش ارتودنسی نداشته باشید.

 

بهترین متخصص ارتودنسی تهران,بهترین متخصص ارتودنسی,ارتودنتیست خوب

 
درباره تخصص ارتودنسی بیشتر بدانید
ارتودنسی شغلی است آمیخته با هنر است، ارتودنتیست نمونه کسی است که به همراه دانش عملی پزشکی و دندانپزشکی از علم زیبایی هم سررشته داشته باشد، بهترین متخصص ارتودنسی باید بتواند با شناخت رنگ های مختلف و با استفاده از اصول زیبایی شناسی بهترین درمان ارتودنسی را برای بیماران انجام دهد ، چرا که بیماران فقط به دنبال دندان های سالم نیستند بلکه به دنبال لبخندی زیبا همراه با دندانهایی مرتب و سفید و درخشان هستند.

متخصص ارتودنسی با تجربه علم و زیبایی را با هم در می آمیزد و مانند یک مجسمه ساز هنرمند ، دندانهای زیبا و سالم را به بیمار هدیه می دهد ، یک متخصص ارتودنسی برجسته پزشکی است که همراه با بهترین درمان ها بتواند از دانش زیبایی روز بهره ببرد و با کمک مواد و روش های جدید دندانپزشکی  و ارتودنسی از قبیل ارتودنسی لینگوال، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی و انواع دیگر ارتودنسی ثابت و متحرک، لمینت ، ونیر ، بلیچینگ ، و استفاده از تکنیک های مدرن ارتودنسی مثل مینی اسکرو لبخندی زیبا برای بیماران به ارمغان آورد ، چرا که یک لبخند زیبا می تواند تمام صورت هر فردی را تحت الشعاع قرار دهد.

یک کلینیک تخصصی ارتودنسی و یک متخصص ارتودنسی خوب علاوه بر درمانهای  ارتودنسی متحرک ، ثابت، ارتودنسی نامرئی،ارتودنسی با براکت های همرنگ دندان و کاربرد مینی اسکرو باید   قادر به درمان بیماران با مشکلات اسکلتال شدید و انواع سندرم های فک و صورت باشد و باید بتواند با اصلاح طرح لبخند زیبا به بیماران با ناهنجاریهای شدید یک لبخند زیبا هدیه دهد.

 

بهترین متخصص ارتودنسی تهران,بهترین متخصص ارتودنسی,ارتودنتیست خوب

 
پاسخ دهی و امکانات ارتباطی با متخصص ارتودنسی
یک متخصص ارتودنسی متعهد و آگاه از وسایل ارتباطی روز استفاده می کند و به موقع و به جا پاسخگوی بیماران خود است. و برای تحقق این امر از کارمندان و دستیاران مجرب کمک می گیرد. علاوه برپا سخگویی دائمی منشی مطب به بیماران  توسط تلفن های ثابت و موبایل ، بیماران می توانند از طریق ایمیل، اینستاگرام، تلگرام و یا سایت  و یا سایر شبکه های اجتماعی با پزشک خود در ارتباط باشند. برای مثال دکتر جمیلیان با وجود سمت  استاد تمام دانشکده دندانپزشکی و مشغله زیاد در این حرفه برای ارتقا سطح آگاهی عموم مردم در مصاحبه های تلویزیون شرکت کرده و به سوالات بینندگان پاسخ می دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت دکتر جمیلیان سوالات خود را آنلاین از ایشان بپرسید و ایشان به طور مستقیم به شما پاسخ دهند. همواره تلفن های تماس و وقت دهی در دسترس هستند و توسط نیروهای مجرب پاسخگوی بیماران هستند.

 

بهترین متخصص ارتودنسی تهران,بهترین متخصص ارتودنسی,ارتودنتیست خوب

 
متخصص ارتودنسی برجسته و مخترع
دکتر عبدالرضا جمیلیان دارای بورد تخصصی ارتودنسی ایران و اروپا در آوریل سال ۲۰۱۳ افتخار بزرگی نسیب ایران عزیزمان کرد و با ثبت اختراع با نام Method and System for Treatment of Maxillary Deficiency Using Miniscrews در اداره ثبت اختراعات آمریکا برگ زرینی به دفتر دندانپزشکی و ارتودنسی میهن عزیزمان اضافه کردند. این دستگاه به همراه اختراع دوم به نام  Tongue Plate کمک شایانی به درمان نوین ناهنجاری های کلاس ۳ کرده و افراد زیادی می توانند از فواید درمانی این دستگاه ارتودنسی جدید بهره ببرند.و هم چنین اختراع سوم ایشان که در اداره ثبت اختراعات امریکا به نام  R-appliance ثبت شده است در درمان نا هنجاری اسکلتال کلاس ۲ کاربرد فراوانی دارد و هر سه اختراع فوق هم در کنگر های ارتودنسی اروپا مطرح شده اند و هم در ژورنال های معتبر ارتودنسی خارج از کشور چاپ شده است اما تلاش های شبانه روزی ایشان به اینجا ختم نمی شود.علاوه بر ثبت ۳ اختراع فوق در اداره ثبت اختراعات امریکا دکتر عبدالرضا جمیلیان ۳ اختراع دیگر نیز در زمینه درمان ناهنجاری های فک و دندان در اداره ثبت اختراعات ایران به ثبت رساندند که در سایت برای مشاهده جزئیات ثبت اختراع ارتودنسی دکتر جمیلیان کلیک کنید.  همچنین مقالات خارجی و کتب منتشره به فارسی و انگلیسی در سایت ایشان وجود دارد.

 

بهترین متخصص ارتودنسی تهران,بهترین متخصص ارتودنسی,ارتودنتیست خوب

 
متخصص ارتودنسی برجسته ایرانی در ویکی پدیا
دکتر عبدالرضا جمیلیان از بهترین متخصصین ارتودنسی هستند که افتخار حضور در دانشنامه ویکی پدیا را دارند. این افتخار آفرینی برای ایران و ایرانیان به راحتی به دست نیامده و نیازمند تلاش و تجربه و کار علمی فراوان است. با مراجعه به دانشنامه ویکی پدیا لیست بلند بالایی از تحقیقات و پژوهش ها و فعالیت های علمی این متخصص ارتودنسی ایرانی را ملاحظه خواهید کرد.

 

بهترین متخصص ارتودنسی تهران,بهترین متخصص ارتودنسی,ارتودنتیست خوب

 
خصوصیات برجسته دکتر عبدالرضا جمیلیان متخصص ارتودنسی در تهران
در ادامه فهرستی از خصوصیات این متخصص برجسته ایرانی که در حال حاضر در تهران به هموطنان خود خدمت می کند ارائه می نماییم.

استاد تمام وقت و عضو هیئت علمی دانشگاه دندانپزشکی
دارای ۳ ثبت اختراع ارتودنسی در آمریکا و ۳ ثبت اختراع در ایران
دارای بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی ارتودنسی اروپا (EBO) و همچنین عضو انجمن ارتودنتیست های ایران (IAO)، انجمن بین المللی ارتودنتیست ها (WFO)، انجمن ارتودنتیست های آمریکا (AAO)، و عضو انجمن ارتودنتیست های اروپا (EOS) می باشد.

ایشان دارای بیش از ۸۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات علمی ارتودنسی معتبر دنیا دارای ISI و PubMed، ۱۴ مقاله در مجلات علمی داخلی، ۶ ثبت اختراع شامل ۳ اختراع در آمریکا،۳ اختراع در آمریکا، ۳۷ مقاله در کنگره های بین المللی خارجی و ۴۷ مقاله در کنگره های بین المللی داخلی، استاد راهنمای بیش از ۵۰ پایان نامه در دانشکده دندانپزشکی  و سخنرانی و ارایه سخنرانی مقالات متعدد ارتودنسی  درکنگره ارتودنتیست های اروپا در جمع  متخصصین ارتودنسی از جمله  در کشورهای انگلستان، ایتالیا ،آلمان، ایسلند، فنلاند، لهستان، اسلوانی، اسپانیا، و ترکیه می باشد.

همچنین در دایره المعارف جهانی ملقب به Wikipedia از دکتر عبدالرضا جمیلیان به عنوان یک مخترع بین المللی و پیشرو در امر درمان کمبود رشد فک بالا بدون نیاز به دستگاه های خارج دهانی نام برده شده است.

دکتر عبدالرضا جمیلیان در  یک صد و هجدهمین  کنگره انجمن ارتودنتیست های امریکا  American Association of Orthodontists در سال ۲۰۱۸ در شهر واشنگتن در کشور امریکا مقاله ای تحت عنوان Treatment of maxillary deficiency in growing patients را به صورت سخنرانی key note speaker در جمع بهترین متخصصین ارتودنسی امریکا ارایه می نمایند.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.