بهبود دیابت با مصرف دم‌نوش بابونه


بهبود دیابت با مصرف دم‌نوش بابونه

اخبار,اخبار پزشکی,دیابت

یک دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: بابونه از گیاهانی است که به‌دلیل خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی خود، برای بیماران دیابتی به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای چای قابل توصیه است.

به گزارش تابناک، محمد‌علی زارعیان درباره خواص برخی گیاهان دارویی, اظهار داشت: مواد مؤثره موجود در گیاه زنجبیل اثرات ضدالتهابی، آنتی‌اکسیدان و تب‌بر دارند لذا این گیاه در درمان بسیاری از بیماری‌های التهابی قابل استفاده است.

 

مویز رفع‌کننده بی‌اختیاری ادرار و گرم‌کننده کلیه‌ها

وی افزود: مصرف مویز همراه پسته و بادام از مکمل‌های درمانی مناسب برای بیماران مبتلا به کبد چرب است؛ مویز از خوراکی‌های بسیار مقوی است که برای گرم کردن کلیه‌ها اثر بسیار خوبی دارد و در بی‌اختیاری ادراری ناشی از سردی کلیه‌ها قابل توصیه است.

 

تأثیرات روغن بنفشه در رفع بی‌خوابی

این دستیار تخصصی طب ایرانی تصریح کرد: مطالعات نشان داده است که روغن بنفشه در پایه روغن بادام، در درمان بیماران مبتلا به بی‌خوابی مزمن اثر قابل توجهی دارد.

 

زارعیان خاطرنشان کرد: جوشانده بابونه از ترکیباتی است که اثرات مفید آن در بهبود علایم بیماران مبتلا به درماتیت آتوپیک در مطالعات نشان داده شده است.

 

وی بیان داشت: شستن موها با ترکیب آبغوره و روغن زیتون در کاهش چربی موهای سر مفید است اما در این عارضه نباید از اصلاح مزاج معده و سر با داروهای مناسب غافل شد.

 

دم‌نوش بابونه بهترین نوشیدنی برای دیابتی‌ها

این دستیار تخصصی طب ایرانی یادآور شد: بابونه از گیاهانی است که به‌دلیل خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی خود، برای بیماران دیابتی به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای چای قابل توصیه است, جوشانده بابونه از ترکیباتی است که اثرات مفید آن در بهبود علایم بیماران مبتلا به درماتیت آتوپیک در مطالعات نشان داده شده است.

 

زارعیان متذکر شد: استفاده از میوه “به” در غذای بیمارانی که در زمان گرسنگی دچار سردرد می‌شوند به‌مرور زمان، تکرار و شدت سردرد آنها را کاهش خواهد داد.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.