بسته و کتاب بسیار مفید برای حل مشکلات جنسی جوانان

مشکلات جنسی جوانان

یکی از عواملی که بسیاری از جوانان از آن رنج می برند، مشکلات جنسی است. که نمی دانند چطور با آن برخورد کنند و کنار آیند. ما در این جا یک کلیپ در این باره که به معرفی کتاب می پردازد برای شما آماده کرده ایم و لینک بسته آموزشی در داخل این کلیپ گذاشته شده است.

مشکلات جنسی جوانان

گرفتار شهوت:

بله متاسفانه این سوالی است که جوانان امروزه گرفتار این مسئله هستند و نمی دانند که چگونه با شهوت زیاد برخورد کنند و لذا دنبال کارهای خلاف و جنسی می روند. ما در این بسته آموزشی راه های مفیدی برای مقابله با شهوت جنسی برای جوانان آماده کرده ایم. امید است که با خواندن این بسته دیگر کسی در شهوت جنسی غرق نشود با عنایت به خدا و معصومین.

آمادگی ازدواج ندارند:

بسیاری از جوانان ازاینکه زمینه یا آمادگی ازدواج را ندارند از فشار غریزه جنسی گلایه داشته وعلیرغم سعی و تلاشی که می کنند حریف این غریزه قدرتمند نمی شوند و لذا به انواع انحرافات جنسی دچار شده و اسیر شهوت می گردند . در حالی که ارزش و جایگاه واقعی انسان ودرجه دینداری و عبودیت او در چنین عرصه ای مشخص می گردد . عرصه ای که به تعبیر رسول اکرم (ص) بزرگترین جنگ که همانا جنگ با نفس است ، در آن محقق می گردد و خوشا به حال کسانی که در این آوردگاه سربلند و رو سفید بیرون بیایند. البته پیروزی در این جدال و مبارزه کار آسانی نیست . بخصوص در موقعیتی که فضای پیرامونی جوان و جامعه متاثر از تهاجم فرهنگی دشمنان و البته بی تفاوتی و غفلت برخی مسئولین فرهنگی به سمت فساد پیش رفته و شعله های سرکش گناه و معصیت هر لحظه فروزانتر می شود . جوان بیچاره هم که به دلایل مختلف اعم از مادی و معنوی هنوز امکان ازدواج برایش فراهم نشده واینجاست که باید به خدای بزرگ و ارواح پاک معصومین و اولیاء خدا پناه برد و از آنان استمداد جست .

مشکلات جنسی جوانان

دیگر لینک ها:

با این دختر زیبا اگر چه خیلی خیلی زیبا هم باشد ازدواج نکن که پشیمان می شوی

نو کردن باتری گوشی اگر باتری گوشی شما خراب شده است آن را ترمیم و نو کنید.

لحظه دستگیری یک داعشی در عراق، چطور التماس می کند.

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.