برانکو: با شایستگی پیروز شدیم/ ترکیب برنده تغییر ندارد


برانکو: با شایستگی پیروز شدیم/ ترکیب برنده تغییر ندارد

اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش در نخستین دیدار آسیایی فصل، گفت: بازی خوبی ارائه دادیم و با شایستگی برنده شدیم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش مقابل نسف قارشی ازبکستان در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: لیگ قهرمانان شروع شد. قبلا گفته بودم بازی اول بسیار سخت است مخصوصا وقتی بازی در خانه باشد اما نمی‌دانم بار چندم است که بازیکنانم هوادارنمان را شاد کردند و بازی خوبی ارائه دادند. ما سطح بالایی داشتیم و با شایستگی بردیم.

 

او ادامه داد: از هواداران بابت حمایتشان تشکر می‌کنم. تبریک ویژه هم به بازیکنانم می‌گویم. پیروزی بهترین روش برای بالا بردن اراده است. نشان دادیم که هم قدرت و هم دانش داریم. طبیعی است که این گونه نمایش‌ها را ادامه بدهیم. به علیپور هم بابت گل‌زنی‌اش تبریک می‌گویم.

 

ایوانکوویچ در مورد مسلمان هم گفت: من بازیکنان دیگری را به جای او در ترکیب قرار دادم. هر بازیکن پست خودش را بازی می‌کند. ماهینی خیلی خوب بازی می‌کند. به نظر شما این مشکل است؟ کمال مصدوم بود و در آمادگی قرار نداشت. همین طور نوراالهی. تیم برنده تغییر ندارد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان هم اظهار کرد: این لیگ قهرمانان است و بازی‌ها یک سطح بالاتر از لیگ‌های داخلی است. مثل ایران، عربستان و دیگر کشورها. این سخت‌ترین بازی باشگاهی است و حریف آسان در این جا وجود ندارد. شما باید حداکثر اراده و انگیزه و شوق داشته باشید که این را بازیکنان من به خوبی نشان دادند.

 

او در مورد منشا هم گفت: او در لیگ قهرمانان سال قبل هم به خوبی کار کرد. طبیعی است که برای منشا بازی در لیگ ایران مشکل‌تر است چون حریفان ما دفاعی بازی می‌کنند. همه چیز بستگی به بازیکن دارد که بازی خودش را به بازیکنان حریف تحمیل کند. ما از او انتظار داریم بیشتر گلزنی کند. او به خاطر اعتماد ما بازی می‌کند و زوج خوبی برای علیپور است.

 

بردیف: بازیکنانم تحت تاثیر جو ورزشگاه بودند

اخبار,اخبار ورزشی,بردیف

سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: بعد از گل اول شیرازه تیم ما از هم پاشید. جو استادیوم هم بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش ایسنا روزیگول بردیف، سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری گفت: اول از همه برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. لیگ قهرمانان آسیا جام بزرگی است و جایی برای اشتباه ندارید. بعد از گل اول شیرازه تیم ما از هم پاشید. تیم ما تیم جوانی است. جو استادیوم هم بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داد. مطمئنا پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی با این تیم بسیار سخت است.

 

او در مورد ساختار دفاعی تیمش بیان کرد: ما کلا دو بازی در لیگ ازبکستان انجام دادیم. مسلما با خط حمله پرسپولیس که دو بازیکن تاثیر گذار دارد بازی مقابل این تیم سخت است و امروز روز دفاع ما نبود.

 

بردیف ادامه داد: در حال حاضر ما کشوری به اسم ازبکستان هستیم. تیم‌های ازبکستانی فیزیکی هستند. پرسپولیس مقابل تیم‌هایی که محکم بازی می‌کنند، نمایش بهتری دارد.

 

سرمربی نسف قارشی درباره میزبانی در ورزشگاه آزادی و همچنین اعتراضی که کشور عربستان برای ایجاد مشکل توسط ایرانی‌ها مطرح می‌کردند گفت: به نظر من همه چیز خوب و عالی بود اما نمی‌خواهم درباره مساله ایران و عربستان صحبت کنم.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.