برانکو: بازی در اهواز طبیعی نیست/ این دیدار ۱۰ بار متوقف شد

برانکو: بازی در اهواز طبیعی نیست/ این دیدار ۱۰ بار متوقف شد

برانکو: بازی در اهواز طبیعی نیست/ این دیدار ۱۰ بار متوقف شد

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برانکو: بازی در اهواز طبیعی نیست/این دیدار ۱۰ بار متوقف شد

  

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ امشب پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: روز خبرنگار را به همه شما تبریک می گویم. امروز شرایط نرمالی در این بازی نداشتیم که بخواهم در مورد آن صحبت کنم. 

 

وی افزود: نیمه اول این بازی را بدون دفاع راست بازی کردیم و در نیمه دوم بدون دفاع چپ در میدان حاضر بودیم.

 

ایوانکوویچ اضافه کرد: در طول بازی این دیدار ۱۰ بار به علت سنگ پرانی متوقف شد ولی داور تنها چهار دقیقه وقت اضافه گرفت. 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه به چه دلیل در جریان بازی عصبانی بود نیز گفت: من عصبانی نبودم ولی به دلیل اینکه دوست داشتم این بازی را با برد به پایان برسانیم به بازیکنانم روحیه می دادم. البته در هوای ۵۰ درجه بازی کردن طبیعی نیست ولی کاری از دست ما ساخته نیست. 

 

ایوانکوویچ ادامه داد: ۱۴ روز دیگر نیز در آبادان بازی داریم و دوباره همین‌ شرایط برای ما تکرار می شود. ما در همین هوا هم هجومی بازی می کنیم و طبیعی است که تیمی که هجومی بازی می کند از تیمی که دفاعی بازی می کند انرژی بیشتری خرج می کند. 

 

وی درباره استقلال خوزستان حریف امروز تیمش نیز گفت:هم افزود: به آنها آنها بابت این نتیجه تبریک می گویم ولی در مورد حریف حرف نمی زنم چرا که نگاهم به تیم خودم هست.

   

داریوش یزدی: نتیجه به دست آمده خوشحال کننده بود/در آینده بهتر می شویم

داریوش یزدی امشب پس از تساوی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به به بازیکنان جوان خود بابت ارائه این بازی خوب تبریک می‌گویم. همچنین به تیم پرسپولیس نیز به علت ارائه یک بازی تاکتیکی هم تبریک می‌گویم. 

 

وی افزود: در برابر حریف صاحب امروز بازی پایاپایی را ارائه کردیم و انتظار داریم تیم جوان ما هفته به هفته بهتر شود. ما به دلیل نوع بازی که داشتیم بازی را به پرسپولیس دادیم و از میدان داری آنها برای بستن روزنه خط دفاعی خودمان استفاده کردیم.

 

یزدی تصریح کرد: امروز در این بازی موقعیت چندانی به حریف ندادیم ولی روی ضد حملات سه موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: از نتیجه به دست آمده خوشحالم و انتظار دارم در ادامه رقابت‌های لیگ بهتر شویم.

 

یزدی همچنین در خصوص برخی صحبت های سرمربی حریف نیز گفت: واقعیت این است که پرسپولیس بسیار تیم توانمندی است ولی بازی را به آنها دادیم و از اشتباهات آن ها استفاده کردیم اما در لحظات آخر کم دقت بودیم. اگر توپ های ما گل می شد برانکو الان حرف دیگری می زد و به تیم ما احترام می گذاشت. 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.