اگر دوست دارید آمیزش جنسی خوبی داشته باشید

آمیزش جنسی

آمیزش جنسی چیست؟

آمیزش جنسی به معنی نزدیکی و جفت گیری است که بین دو دو غیر همجنس انجام میشود که منجر به ارضا نیاز جنسی میشود. آمیزش جنسی بین حداقل دو غیر همجنس میتواند منجر به تولید مثل شود.

اساساً تمام نقاط بدن قابلیت تحریک جنسی را دارند اما برخی نقاط به دلیل تراکم رشته های عصبی مربوط به لذت جنسی به عنوان ارگان های جنسی شناخته می شوند.

نقاط تحریک پذیر در آمیزش جنسی، در بدن زنان پراکنده تر و فراوان تر است وعلاوه بر دستگاه تناسلی نوک پستانها ،باسن و حتی لاله گوش، قوزک پا و یا گردن را در بر می گیرد.در آمیزش جنسی لب و دهان نیز به دلیل پوست نازک خود می توانند حساسیت زیادی نسبت به تحریک جنسی داشته باشند.

شما نمی دانید که در اتاق خواب همسایه تان چه خبر است و به صراحت بگویم که حتی نمی خواهید که بدانید. ولی احتمالا کمی کنجکاو هستید که بدانید زندگی جنسی خودتان در چه حال است. به عنوان مثال، اغلب زوج ها چطور رابطه جنسی دارند؟ عجیب نیست که شما و شریک زندگیتان همیشه از یک روش استفاده می کنید؟

آمیزش جنسی

در این مقاله ۱۰ راه برای این که مطمئن شوید رفتارتان در اتاق خواب سلامت است و چه کاری می توانید برای بهبود آن انجام دهید به شما ارائه می کنیم:

 

احساس خوبی درمورد اندامتان دارید

اندام جنسی

اندام جنسی در برابر زن

در مطالعه ای که دانشگاه تگزاس روی زنان ۱۸ تا ۴۹ سال انجام داد، آنهایی که بالاترین امتیاز را به تصور خود از بدنشان داده بودند، رضایت جنسی بیشتری هم داشتند.

یک دلیل: تمرکز بر روی سایز ران یا شکم، شما را از احساس لذت در هنگام رابطه جنسیمنحرف می کند. همچنین، می تواند بر مواردی مثل روان سازی ( مقدار ترشحات) و رسیدن به ارگاسم موثر باشد.

ورزش، بدون در نظر گرفتن وزن تان، باعث افزایش اعتماد به نفس و افزایش رضایت از اندامتان می شودیک کار فوق العاده دیگری که می توانید همین الان انجام دهید، گوش دادن به صدای قلب تان است. به درون خود نگاه کنید و به سیگنال هایی که بدنتان می فرستد، گوش دهید، مثل ضربان قلب تان که بر اساس تحقیقات انجام شده در PLOS One می تواند تصویر ذهنی شما از خودتان را بهبود ببخشد.

آمیزش جنسی

از درخواست آنچه که می خواهید ترسی ندارید ( او هم همینطور )

 

به گفته دکتر آلین زولدبرد (Aline Zoldbrod) متخصص و درمانگر جنسی، داشتن رابطه جنسی خوب فقط با پیدا کردن دستورالعمل مناسب و مخصوص به خود شما امکان پذیر است. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که شریک زندگی تان ذهن شما را بخواند، او باید ذهن خود را برای یادگیری و عکس العمل در مورد خواسته های شما باز بگذارد. اگر فکر می کنید در میان گذاشتن افکار جنسی تان سخت است می توانید از نوشتن نامه یا ارسال پیامک برای فانتزی های جنسی تان استفاده کنید که بیانش بسیار راحت تر از صحبت رو در رو یا بیان امیال در لحظه است.

آمیزش جنسی

گاهی اوقات برایش برنامه ریزی می کنید

زمان آمیزش جنسی

آمیزش جنسی

اغلب مردم فکر می کنند که حس داشتن رابطه جنسی باید از شهوت نشات بگیرد، ولی همیشه این طور نیست. مگر این که اوقات فراغت زیادی در زندگی تان داشته باشید و فرزندان تان بزرگ شده باشند و به خانه های خودشان رفته باشند.

به نظر من برنامه ریزی برای رابطه جنسی ایده خوبی است. برای شب تان برنامه ریزی کنید. شام بچه ها را بدهید و آن ها را بخوابانید. یک وعده غذایی سبک سفارش دهید که بعد از شام با کلی ظرف نشسته و روی هم انباشته شده روبرو نباشید. بعد از آن کاری انجام دهید که استرس های روزانه را فراموش کنید، مثلا تماشای برنامه ی طنز تلویزیونی یا یک فیلم سینمایی با هم. بعد از استراحت متوجه خواهید شد که خیلی راحت تر حس جنسی به سراغتان می آید.

در حال شمارش نیستید

 

تحت فشار قرار دادن خودتان برای داشتن رابطه جنسی بیشتر ممکن است باعث ایجاد مسائل دیگری شود که سطح رضایت تان را کاهش دهد. از سویی دیگر نویسنده مطالعه بیان می کند، سفر به مناطق جدید و یا رفتن به قرارهای شبانه، قرار دادن فرصت های طبیعی به داشتن رابطه رابطه جنسی در اغلب موارد آن را لذت بخش تر می کند.

 

از آن خوشتان می آید

 

مهم نیست که چند بار در هفته یا در ماه رابطه جنسی داشته باشید، چه به ارگاسم برسید و چه نرسید، یا کسی زندگی جنسی شما را مسخره کند، مهم ترین نکته این است که از آن لذت ببرید. آیا پس از داشتن رابطه جنسی احساس نزدیک تری به شریک زندگی تان دارید؟ حس بهتری پیدا می کنید؟ سوالاتی که واقعا باید از خودتان بپرسید، همین دو تا هستند.

 

دست از داشتن رابطه جنسی برای دلسوزی بردارید

آیا بی میل به رابطه جنسی هستید

رابطه جنسی

رابطه از سر ترحم، یعنی زمانی که به خاطر شریک زندگیتان رابطه جنسی دارید، حتی باوجودیکه فکر می کنید آخرین چیزی است که می خواهیدبعضی متخصصان می گویند که نباید از شریک زندگیتان روی برگردانید. رابطه از سر ترحم هر از گاهی قابل قبول است، ولی انجام همیشگی آن سبب می شود که مغزتان فکر کند رابطه جنسی یک عمل طاقت فرسا برای شماست و میل جنسیتان را سرکوب کند.

اگر به دلیلی شرایط داشتن رابطه جنسی را ندارید، هیچ اشکالی ندارد که با یک روش خوب همسرتان را از انجام این کار منصرف کنید، اما اگر گفتید نه، بار دیگر شروع کننده این رابطه شما باشید تا به همسرتان نشان دهید که شما هم خواهان ارتباط با او هستید.

آمیزش جنسی

می دانید چه زمانی باید تغییر کنید

اگر از رابطه جنسی لذت نبرید، تظاهر کردن به آن کار در زندگی واقعی کار سختی است و باید این مساله را با شریک زندگی تان در میان بگذارید. بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه واترلو بریتانیا انجام شد، اکثر زوج ها در یک روش روتین جنسی خاص گیر می کنند و ممکن است احساس کنند که علاقه شان به رابطه جنسی کمتر شده و در یک دور باطل گرفتار شده اند. حل این مساله نیاز به کمی تلاش دارد، مثل تغییر اتاق یا لباس یا پوزیشن ها از ساده ترین راه هایی هستند که می توانند حس تازگی به رابطه جنسی بدهند.

 

کنار هم خوشحالید

به نظر ساده می رسد، ولی رابطه ای قوی بین رضایت جنسی ( فاکتورهایی مانند علاقه داشتن به رابطه جنسی، داشتن حس خوب درباره زود به زود اتفاق افتادن آن، کم بودن بحث درباره رابطه جنسی ) و شادی در رابطه شما جود دارد. یک مطالعه درباره تحقیقات علوم اجتماعی نشان داده است که، رضایت داشتن از رابطه سوخت رابطه جنسی بهتر است. اگر با شریک زندگی تان اینطور هستید، احتمالا زندگی جنسی شما در وضعیت خوبی است.

 

شما لغات بامزه ای دارید

 

مثل این که بین روز یک پیام تحریک کننده برای شریک زندگی تان بفرستید یا چیزی در گوشش زمزمه کنید. در مطالعه ای که در سال ۲۰۱۱ در مجله Integrated Social Sciences منتشر شد، عنوان شده است که، صحبت های جنسی باعث ایجاد رضایت جنسی بیشتر بین زن و مرد می شود. سکس تراپیست ها به این کار آهسته به جوش آوردن (simmering) می گویند ( انجام کارهای کوچکی برای همدیگر که شما را به لحاظ فیزیکی و احساس رمانتیک به یکدیگر پیوند می دهد).

 

از کم شدن کشش های جنسی گاه و بیگاه نهراسید

 

مهم است که در مورد یک زندگی جنسی سالم ایده هایی واقع بینانه داشته باشید. قرار نیست رابطه جنسی همیشه پرشور و شدید باشد، هر از گاهی در طول زندگی تان فروکش خواهد کرد. اگر شما قبول کنید که هیچ درست و غلطی در رابطه جود ندارد و شما و شریک زندگی تان به راحتی بتوانید احساساتتان را برای این که چه زمانی می خواهید و چه زمانی نمی خواهید با یکدیگر در میان بگذارید، پس زندگی جنسی سالمی دارید.

 

لخت کردن بدن برای شوهر ؟؟؟!

امام صادق علیه السلام فرمودند :

چه لذّتی بالاتر و چشم نوازتر از دیدن بدن عریان همسر است ؟؟؟

قبل از هم خوابگی خود را از شوهرتان دریغ مدارید ! بگذارید شوهرتان شما را ببوید و ببوسد. (۱)

? یک نکته :

متأسفانه بسیاری از خانم ها خیال می کنند شبانه با لباس خوابیدن کار خوبی است و اصلا تا برنامه مخصوص زناشویی در کار نباشد برهنه بودن در بستر خواب کاری بی فایده است !!!

بلکه بر عکس ! اگر قصد رابطه را هم ندارید در بستر خواب یا برهنه ی کامل باشید و یا با یک لباس خواب جنسی خوب خود را در آغوش همسرتان بسپارید !

خانم ها بسم الله …

? منبع :

۱٫ حلیه المتّقین : ص ۷۱٫

❤️لیست خواسته های جنسی از همسر و تاثیر  آن در رابطه جنسی

#رابطه_زناشویی

آماده اید آن چه را که همسرتان در معاشقه و قبل از آن دوست دارد بدانید ؟ از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این که هر جمله را با صدای بلند بخوانید و از او بخواهید آن را تکمیل کن . ممکن است از پاسخ های او شگفت زده شوید ، اما قطعا تفریح خوبی برایتان خواهد بود !

 

۱ – جایی از بدنم که دوست دارم زنم آن جا را ببوسد : ………………..
۲ – آواز یا موسیقی که واقعا مرا سرحال می کند : ……
۳ – وقتی همسرم ………………. می پوشد نمی توانم چشم از او بردارم .
۴ – تحریک کننده ترین قسمت بدن زنم : …………………..
۵ – شاید مسخره به نظر برسد ، اما وقتی زنم …………………….. می شود یا می کند ، من از شدت تحریک دیوانه می شوم .

چک لیست تحریک :
حالا که تصمیم دارید اولویت های آمیزش جنسی خود را با یکدیگر در میان بگذارید،‌از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خود را علامت بزند.

گزینه هایی زیر میل مرا برای نزدیکی جنسی افزایش می دهد :
……….. در آغوش گرفتن همسرم
……….. رقصیدن با همسرم
……….. گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم
……….. ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی مانند آشپزی با هم ، گفتگو با هم ، با هم قدم زدن و غیره
……….. این که بدانم همسرم حال و حوصله ی معاشقه دارد .
……….. وقتی همسرم بدن مرا می بوسد ( شانه ها ، گردن ،‌شکم و غیره )
……….. فقط فکر این که با همسرم در تخت خواب باشم .
……….. دیدن این که همسرم یک زیر پوش زنانه پوشیده است
……….. ماساژ دادن بدن همسرم
……….. این که همسرم پشت مرا ماساژ دهد .
……….. لخت دیدن همسرم
……….. حمام کردن با همسرم
……….. گفتن امیال جنسی ام به او
……….. شیطنت های جنسی همسرم
……….. گفتگوی تلفنی تحریک آمیز
……….. این که ببینم همسرم تحریک شده ، هیجان زده یا هوسی است .
……….. احساس کردن بدن همسرم در کنار خود
……….. بوسیدن همسرم
……….. لمس کردن سینه های همسرم
……….. لمس کردن آلت تناسلی همسرم
……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم
……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم
شما با توجه به شناختی که از او دارید هر گزینه ی دیگری را می توانید به لیست اضافه کنید .

آزمایش ایده های جدید
همان طور که می بینید ، این لیست می تواند بی پایان باشد ، زیرا ظرفیت انسان برای تحریک به گستردگی تخیل شماست و تارهای عصبی شما ! تعجبی ندارد که اغلب مشکل است امیال شوهرتان را حدس بزنید . اما وقتی چک لیستی داشته باشید که موارد تحریک شدن او را بیان می کند ، می توانید تصمیم بگیرید که به عنوان یک همسر چونه رفتار کنید .

شما حتی ممکن است بخواهید برخی از موارد چک لیست را که او علامت نزده است و شما نیز تا به حال انجامش نداده اید امتحان کنید . برای مثال ، ‌اگر گزینه ی ” لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم ” را علامت نزده ممکن است رعایت حال شما را کرده باشد و یا فکر کرده که شما راضی به این کار نیستید .

 

زنان رابطه جنسی را دوست دارند،اما.

زنان رابطه جنسی را دوست دارند، ولی تمایل جنسیشان به سادگی مردان آفتابی نمیشود. زن برای حس کردن میل جنسی زمان، امنیت و مهربانی میخواهد. بله، او اینها را میخواهد تا نشان دهد معدنی از احساس است. مردان این را نمیدانند؛ زیرا در طول زندگی مشترک بسیاری از پیامهایی که از همسرشان دریافت میکنند به نظرشان خلاف آن معنا میدهد.

?? مردان برای زنده نگه داشتن شور و حرارت و شیفتگی جنسیشان در طی سالهای طولانی، نیاز به پیامهای روشنی حاکی از علاقمندی همسرشان به رابطه جنسی دارند.

?? به طور کلی، مردان در سن هفده یا هجده سالگی در اوج علاقه ی جنسی هستند .زنان این بهار را در۳۶ تا ۳۸ سالگی تجربه میکنند. فرصت لازم برای برانگیخته شدن مردان و زنان نیز به همین الگو شبیه است.

?? مرد با کمی نوازش تحریک میشود، حال آن که زن به زمان قابل توجه ای نیاز دارد. خوب، وقتی مرد احساسش کاملاً پخته میشود، زن هنوز در آغاز راه است. پس، به طور عادی مرد فکر میکند زن سکس را دوست ندارد؛ زیرا در هنگام برانگیختگی خود، زن را هنوز آرام و بی احساس میبیند.

 

 

☑️

منبع: سیمرغ و بیتوته

 

دیگر لینک ها:

حکم خوردن منی و لیسیدن آلت تناسلی زن توسط شوهر و بالعکس+فیلم

دزدی زن زیبای چادری در طلا فروشی ایران به کمک دختر کوچکش

وقتی مردم برای گرفتن عکس با سحر قریشی حمله ور می شوند

کلیپ سرا وب‌سایت

‫2 نظر

  • ?❤️یک معاشقه خوب چه مراحلی دارد?

    http://files.namnak.com/images/salamt/9303/couple%20(2)_500x333_pics/%D8%B2%D9%86-%D9%88-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1.jpg

    ۱-آغوش ۵دقیقه

    ۲-بوسه ۵دقیقه

    ۳-لمس بدن ۱۰دقیقه

    ۴-مرطوب کردن نقاط حساس بدن ۵دقیقه

    ودرنهایت تحــریک شدن ودخـول بعدازمعاشقه❤️?

  • #در_گوشی
    فوت و فن نزدیکی

    امام رضا علیه السلام فرمودند :

    با همسرت فقط وقتی نزدیکی کن که قبل از شروع نزدیکی با او بازی کرده باشی و زیاد هم بازی کن …
    ☑️
    دو پستان او را بفشار !

    وقتی چنین کردی شهوتش غلبه می کند و منی او جمع می شود؛ زیرا منی زن میان دو پستان اوست.

    شهوت او از صورت و چشمانش نمایان می شود و از تو همان را می طلبد که تو از او می خواهی. (۱)

    ? منبع :

    ۱٫ مستدرک الوسائل : ج ۱۴، ص ۲۲۱٫

    ?

  • نظرات بسته شده است.