اگر این علائم را دارید به زود انزالی مبتلا هستید؟+فیلم آموزشی

زود انزالی

برای کنترل انزال به روش طبیعی ابتدا کلیپ زیر را ببینید

۱- فطرت پاک، ۲- معرفتهاى عقلانى و یا تشخیص حسن و قبح، ۳- وجود انبیاء و پیشوایان معصوم (علیهم السلام)، ۴- کتب آسمانى، اوامر و نواهى الهى، اینها واقعیّاتى هستند که خالق متعال تنها در وجود انسان آفریده است به مسائل عاطفى و یا احساسى که با حیوانات و نباتات اشتراک دارد مربوط نمى شود.
برگردیم به پاسخ اصلى سؤال‏ برج مراقبى که انتخاب و گزینش ها را، منفى و یا مثبت انجام مى دهد چطور وارد عمل مى شود و هر انسانى چگونه به سمت یکى از آنها علاقه مند مى شود، یا عقل خود را در این مقام قرار مى دهد و یا نفس خود را به چنین جایگاه سرنوشت سازى، انتخاب مى‏کند!؟
در این جا مسئله [روان‏] خود به خود مطرح مى شود و اگر در اعتدال باشد بدون تردید عقل را برمى گزیند و اگر نامتعادل باشد به سوى احساسات و یا نفس علاقه مند شده و آن را انتخاب خواهد کرد.

زود انزالی

انزال طبیعی چه قدر باید طول بکشد؟

 در واقع انزال در تمام مردان زودهنگام است، اما تفاوت اصلی در توانایی کنترل این موضوع است. ناتوانی در کنترل غیرطبیعی است و نیاز به مشورت دارد.

انزال طبیعی، انزال زود رس، رضایت جنسی

انزال طبیعی چقدر طول می کشد و درچه صورت انزال زودرس است؟

یکی از مسایلی که ذهن بسیاری از زنان و مردان را درگیر می کند، مسئله انزال و زمان طبیعی یک رابطه جنسی است. تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده و نشان داده، ۳-۱۰ دقیقه ایده آل ترین زمانی است که رابطه جنسی می تواند طول بکشد. اما آیا انزال قبل از ۳ دقیقه انزال زودرس است؟

زود انزالی

بر اساس تحقیقی که در مجله International Society of sexual medicine منتشر شد، زمان طبیعی برای انزال حدود یک تا

تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده و نشان داده، ۳-۱۰ دقیقه ایده آل ترین زمانی است که رابطه جنسی می تواند طول بکشد

دو دقیقه است. انزال زودرس به انزالی گفته می شود که مرد هیچ کنترلی روی آن ندارد و به قدری زودهنگام رخ می دهد که مرد و زن هیچ یک به رضایت جنسی نمی رسند. در واقع انزال در تماممردان زودهنگام است، اما تفاوت اصلی در توانایی کنترل این موضوع است. ناتوانی در کنترل غیرطبیعی است و نیاز به مشورت دارد.

رضایت جنسی مردان

اینکه ختنه روی رضایت جنسی مردان و طولانی تر شدن زمان رابطه جنسی تاثیر دارد یا نه نیز مدت هاست مورد بررسی قرار گرفته است. برخی مردان معتقدند که این طور است و برخی دیگر خیر. پیش از این گفته می‌شد که ختنه باعث کاهش میزان حساسیت آلت شده و به همین دلیل انزال را به تاخیر می اندازد، اما متخصصان بسیاری بر این باورند که ختنه تاثیری بر زمان انزال ندارد و تنها از بروز برخی بیماری های جنسی پیشگیری می کند.

و چنانچه در قرآن مى خوانیم که پروردگار متعال مى فرماید: الَمْ أَعْهَد إِلَیْکُم یا بنی آدم ان لا تَعْبُدُوا الشّیطان إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌ مُبین وَ انِ اعْبدونی هذا صراطٌ مُستَقیم. «۱».
آیا با شما فرزندان آدم عهد نبستم که بنده شیطان نباشید چون دشمن آشکارتان است و مرا بندگى کنید که صراط مستقیم همین است.
و در آیه دیگر آمده: وَمَنْ یَعْتَصِم بِاللهِ فَقَد هُدِیَ إلى صِراط مُستقیم «۱»، هرکس به خدا چنگ زند در حقیقت به صراط مستقیم هدایت یافته است.
اگر روان در اعتدال باشد واقعیّات را هرگز منکر نخواهد شد و آنها را، اگر چه در ظاهر به زیانش باشند با اشتیاق مى پذیرد که مهمّترین آنها خالق متعال است و در صورت نامتعادل بودن از آنها به راحتى اعراض مى‏کند.
بنابراین معلوم مى‏شود حقیقت دیگرى با انسان است که مى تواند قلب و روح و نفس را در استخدام خویش قرار دهد همان طورى که در آیات و اخبار این واژه ها در دو صورت مثبت و یا منفى مطرح گردیده‏اند، از اینجا ظاهر مى شود که در وجود انسان واقعیّتى هست که آنها را در حالات ویژه اى قرار مى دهد، مثلًا، نفس با حالات گوناگون مانند، امّاره، لوّامه، مطمئنه و ….

 


منبع : akairan.com

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.