انتقاد شدید مهران مدیری به دولت سید حسن روحانی رئیس جمهور

انتقاد مدیری از روحانی به نقل از خبرگزاری فارس.

در این کلیپ ببینید که مهران مدیری چگونه انتقاد به دولت روحانی می کند. این برنامه پخش زنده بوده است و در آن مهران مدیری در حضور معاون رئیس جمهور از دولت روحانی انتقاد می کند. پیشنهاد می شود کلیپ زیر را ببیند.

انتقاد مدیری از روحانی.

اگر کسی خود شناسی نداشته باشد.

اگر خود شناسى در میان انسانها وجود نداشته باشد و هر کس با خود فراموشى در عالم خیال و هم براى خویش یک شخصیت بى‏ عیب و نقص و داراى معلومات نامحدود و در تمام زمینه‏ ها تصور نماید امروز در میان اغلب انسانها مرسوم گردیده است.

توجه به انتقادها
انتقاد مدیری از روحانی.

 در این صورت هرگز به انتقادها روى خوش نشان نخواهد داد و به منتقدین با خشم و عصبانیت پاسخ مى‏دهد پس با عدم آگاهى از خویش و بى‏ اعتنائى به شکل‏ گیرى مسئله رشد و تکامل هیچ زمینه براى پیاده شدن انتقاد به وجود نمى‏ آید به خاطر اینکه افراد آگاه و خودشناس یقین دارند که براى رسیدن به کمالات باید از میان پند و اندرز و تذکرات عبور کرد زیرا جهل و نادانى و ضعف و ناتوانى همیشه با انسان ها بوده و هست و هر اندازه در مسیر رشد و آگاهى هم قرار گیرند باز هم از انتقاد بى‏ نیاز نخواهند بود.

زمینه خطا و لغزش در همه وجود دارد به جز معصومین

 چون زمینه خطا و لغزش ها و یا وجود عیب و نقص در کارهایشان وجود دارد و آن محدودیت علم وآگاهى است در میان علما و فقها و دانشمندان و اشخاصى که در بالاترین مراحل رشد و کمال قرار گرفته‏اند چنین مرسوم است که عده ‏اى را براى نقد و بررسى نظر و آراى خود انتخاب مى‏کنند تا اینکه بتوانند مطالب و نظریه و فتواى خودشان را در حد امکان بدون خطا و عیب مطرح ساخته و در اختیار علاقمندان قرار دهند و در مواردى تذکر و اشکلات علمى شاگردان خود را اگر به مدعا مناسب با ادله قوى ‏ترى مطرح گردد آنرا به خوبى مى‏ پذیرند و از راى خود صرف نظر مى ‏کنن.

لینک های مرتبط:

جزئیات تجاوز جنسی به الهام ستاکی توسط مهدی فلاحتی در صدای آمریکا

وقتی پدر گلشیفته از فساد جنسی دخترش حمایت می کند

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.