اقدام حفاظتی اطلاعاتی برای کمپانی‌های آمریکایی


اقدام حفاظتی اطلاعاتی برای کمپانی‌های آمریکایی

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,جرائم سایبری
مرکز امنیت و ضد اطلاعات ملی آمریکا در حال آماده سازی اطلاعاتی برای کمپانی‌های این کشور است تا از آنها در مقابل تهدیدهای فزاینده از جانب جوامع اطلاعاتی خارجی حفاظت کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرکز امنیت و ضد اطلاعات ملی آمریکا به دنبال توزیع ویدئوها، بروشورها و سایر موارد اطلاعاتی است تا به بخش خصوصی خود کمک کند در برابر تهدیدهای رو به رشد امنیتی از جانب جوامع اطلاعاتی خارجی و سایر دشمنان خودشان را حفظ کنند.

 

به گفته ویلیام ایوانینا، مدییر مرکز مذکور، عاملان خارجی که به خوبی تامین مالی شده‌اند، در شبکه‌های بخش خصوصی رخنه کرده و اطلاعاتشان را به سرقت می‌برند.

 

اطلاعاتی که برای این کمپانی‌ها ارسال می‌شود شامل خطرات مربوط به جاسوسی اقتصادی، مهندسی اجتماعی، فریب رسانه‌های اجتماعی، امنیت دستگاه‌های موبایل و خطرات سفر به خارج می‌شود.

 

در این بیانیه بار دیگر به اتهامات آمریکا علیه پیونگ یانگ، پکن و مسکو درباره انجام حملات هکری علیه واشنگتن اشاره شده است.

 

لایحه دفاعی ۷۱۶ میلیارد دلاری که برای ۲۰۱۹ توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امضا شده شامل تامین بودجه مالی برای مقابله یا تهدیدهای ادعایی از سوی روسیه و چین نیز می‌شود.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *