احمدی نژاد همه ما را شرمنده کرد!/راه احمدی نژاد از راه رهبری جداست


احمدی نژاد همه ما را شرمنده کرد!/راه احمدی نژاد از راه رهبری جداست

اخبار,اخبار سیاسی,ضیا اعزازی

احمدی نژاد امروز به هیچ عنوان مطیع رهبری نیست و راه خود را از اصولگرایان جدا کرده است. من به عنوان کسی که برای به قدرت رسیدن احمدی نژاد زحمت کشیده ام، این را می گویم که راه احمدی نژاد از رهبری جداست، چون در این روزهایی که ما به وحدت نیاز داریم، او بر طبل تفرقه می کوبد و تلاش دارد در جامعه تشنج ایجاد کند.

از چند هفته پیش که دوباره برخی پرونده های مربوط به دولت های نهم و دهم و برخی از یاران نزدیک احمدی نژاد به جریان افتاده، رفتارهای وی نیز در انتقاد از بعضی مسئولان شکل دیگری به خود گرفته است؛ از بست نشینی در حرم شاه عبدالعظیم گرفته تا انتشار فایل های تصویری برخی چهره های سیاسی کشور.

 

به گزارش تابناک، احمدی نژاد و یاران وی در این راه از هیچ کاری دریغ نکردند؛ از توهین و افترا به نمایندگان مجلس در صفحات مجازی گرفته تا اتهام زنی به برخی چهره های سیاسی، از جمله پرداخت سکه و مبالغ کلان نیز دیده می شود.

 

رفتار این روزهای احمدی نژاد، باعث برخی موضع گیری ها از سوی چهره های سرشناس شده است، به گونه ای که حتی برخی حامیان وی که حتی اطاعت از او را به اطاعت از خدا نسبت می دهند، از وی اعلام برائت می کنند؛ برای نمونه، هفته گذشته بود که سیدرضا اکرمی، پیشنهاد داد، این اقدامات و رفتارهای احمدی نژاد از سوی روانشناسان بررسی و دلایل آن توسط خبرگان این علم و حوزه تشریح و مشخص شود.

 

اما اینها تنها کسانی نیستند که به این رفتارها واکنش نشان داده اند، بلکه در مجلس شورای اسلامی نیز واکنش های تندی از سوی نمایندگان مجلس به رفتارهای احمدی نژاد دیده شده است. مصطفی کواکبیان در آخرین جلسه مجلس در تذکر آیین نامه ای، وی را خطاب قرار داد و گفت که از این رفتارها دست بردارد و به مجلس توهین نکند.مصطفی ذوالنور، دیگر نماینده ای بود که گفت: رفتار های وی شبیه کسانی است که روانگردان مصرف می کند. 

 

ضیا اعزازی، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: من خود از کسانی بودم که برای احمدی نژاد زحمت های زیادی کشیده ام، ولی رفتارهای این روزهای وی ما را شرمنده کرده است. آدم وقتی به آن تجربه های ارزنده و تلاش های بسیاری که در دوره او انجام شده است، نگاه می کند، حیفش می آید این گونه همه را با یک چشم به هم زدن به هدر دهند.

 

این نماینده مجلس گفت: نمی دانم دلیل این کارهای او چیست؛ اما یک زمانی واقعا عملکرد خوبی داشت و اگر باز هم به آن زمان بازمی گشتیم، من از او حمایت می کردم، ولی رفتارهای اخیر او دیگر جای دفاع ندارد و احمدی نژاد دست به خودکشی سیاسی زده است.

 

نماینده مردم بناب در پاسخ به اینکه آیا از کرده خود پشیمان هستید، گفت: نه ما پشیمان نیستیم. آن زمان احمدی نژاد این نبود، وقتی به سخنان رهبری در نماز جمعه سال ۸۸ گوش می دهم، بار دیگر درخواهیم یافت که احمدی نژاد تغییر کرده است.

 

وی در ادامه گفت: اما احمدی نژاد امروز به هیچ عنوان پیرو رهبری نیست و راه خود را با اصولگریان جدا کرده است. من به عنوان کسی که برای به قدرت رسیدن احمدی نژاد زحمت کشیده ام، این را می گویم راه احمدی نژاد از رهبری جداست، چون در این روزهایی که ما به وحدت نیاز داریم، او بر طبل تفرقه می زند و سعی دارد در جامعه تشنج پدید آورد.

 

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: این روزها ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت داریم. اوضاع اقتصادی مردم و معیشت افراد جامعه در خطر است و جامعه ما هر روز فقیرتر از هر روز می شود. با ایجاد این نوع تفرقه افکنی ها نمی شود جامعه را کنترل کرد، حال این وسط اگر کسی حرفی هم دارد باید قانونی اقدام کند، نه اینکه اینگونه همه را از بیخ بزند.

 

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه دلیل این رفتارها را در چه می بینید، گفت: به تصور من، افراد ناجوری پیرامون احمدی نژاد هستند و به نظر می رسد، افرادی مانند مشایی و بقایی نفوذ زیادی بر او دارند و احمدی نژاد به این دلیل این گونه به سیم آخر زده است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.