آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد از فردا


آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد از فردا

اخبار,اخبار کنکور,نتایج آزمون

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، شرکت‌کنندگان در دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.net از نتایج خود مطلع شوند.

 

پذیرفته‌شدگان همه رشته‌ها باید شخصاً در روز چهارشنبه (۲۵ بهمن)، پنج‌شنبه(۲۶ بهمن) و شنبه (۲۸ بهمن) با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای مربوطه که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

 

گفتنی است پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، تهران شرق، بروجرد، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، شیراز، پرند، مشهد، همدان و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام باید به سایت واحدهای مذکور مراجعه کنند.

 

بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

 

پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی پیوسته لازم است اصل دیپلم کامل متوسطه یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه و یا اصل گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه، به همراه تصویر آنها و پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز لازم است اصل مدرک کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تایید موسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل‌سازی واحدهای درسی به همراه داشته باشند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل و یک برگ کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس ۴*۳ تمام‌رخ، اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص‌کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد، تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت‌نام، فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌هایی که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته‌شدگان متقاضی ثبت‌نام قرار خواهد گرفت، از مدارک لازم برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان است.

 

 

کلیپ سرا وب‌سایت

نظرات بسته شده است.